Måndagen 23 februari



Måndag Måndag Måndag. Ännu en gång *L* o jag är bara sååååå trött. Var inte alls kul o vakna imorse ville bara ligga kvar men jag vet inte varför man alltid vaknar så tidigt när man VILL sova. Det är konstigt. Jag låg iallafall kvar.
Trodde där skulle komma ett sms från Mr J men icke *L*
Jonas han ringde sen ( se nu är du med *L* ) o vi konstaterade att det var en vecka sen vi pratade. Oj vad tiden går.  O näää du är inte ratad *L*  Skönt att du äntligen fått det du ville ha o jag hoppas för din skull att allt ska funka kanon men som alltid får man ta en dag i taget. Bäst så. O du tack för dina fina ord de värmde ska du veta.

Vill verkligen ha en sträckbänk Knarr knarr Knarreliknarr *L* eller hur var det nu det lät Jonas *L*
Min kropp behöver verkligen sträckas ut idag. Den gör såååå ont. O som vi sa så hade det varit idealistiskt. Då hade man blivit så lång så man inte hade övervikt mer utan var mer proportionerlig ( svårt ord o felstavat men men ) Men då hade man väl behövt bli 2.90 m eller nåt *L*

Jag var tvungen sen att klä på mig o ge mig iväg lite ärenden. Det gick inte o boka lokalen på onsdag till mötet o sen ville det sig inte på apoteket heller. Nada recept där . Handlade lite på Konsum o gick hem sen o fick ringa runt lite för att säga att vi får skjuta på mötet 14 dagar.

Skulle precis äta när kärleken ringde *L* Mmmm överraskning igen. Såna är du bra på *L* Du hade precis varit på lunch. Var så skönt o höra din röst o ditt skratt får det att bli varmt i hela kroppen. Du kan inte ringa när du kör hem för du ska inte vara ensam men du ska försöka ringa vid halv sju när jag går upp till kyrkan. Men det återstår o se. Vi bestämde oxå att ev träffas på fredag .

 Hoppas Hoppas Hoppas *L*

O du det där med macho *L* lovar att inte skriva ett långt inlägg om det *L* visst ser du macho ut *L* sexy sexy sexy men du är den goaste Nallebjörn inuti *L*

Nu ska jag ta nåt o äta men mår fruktansvärt illa men får försöka få ner nåt ändå ...
Blir sångövning i kyrkan ikväll 19-21. Så får vi se om de minns nåt av våra tidigare träningar haha

Skriver mer ikväll....
Miljoner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0