Måndagkväll



Snart dags o krypa ner under täcket igen o det ser ut att bli tidigt idag med. Känner mig trött o då kan man lika bra lägga sig o jag ska upp tidigt o gå o träna imorgon.

Mr J ringde vid 16.30 o det var så skönt att höra honom igen o det tyckte han oxå att det var  o det värmer när man hör sånt. Att det kan bubbla så i kroppen när man pratar med honom alltså. Det känns verkligen att jag älskar honom otroligt mycket. Fick svar på några frågor idag som egentligen är rätt så dumma för jag vet svaret o hade inte behövt fråga men man är som man är *L* Men det känns skönt att det var positiva svar på allt. Att jag sen dummade mig om det andra det får jag skylla mig själv. Som Jonas brukar säga man ska inte fråga sånt man inte vill ha svaret på *L* så sant så sant. Att man aldrig lär sig.
Det kändes verkligen idag att vi bägge vill så fort som möjligt nu, alltså träffas *L* o hoppas att det kan bli denna veckan. Hade varit jättemysigt. Så ska du se att du överlever hjärtat *L* O jag hoppas att vår lilla hemlighet inte ska förstöra allt nu. 
Vi pratade om resan oxå o du vill oxå komma iväg så fort som möjligt så nu är det upp till dig hjärtat. Hade varit så mysigt att få ha dig som min bara min :)
 
Sen gjorde jag middag o det blev morotsstuvning o falukorv o det var verkligen en billig middag. Morötter för 5.90 o korven ca 5 kr o lite smör, mjöl o mjölk till stuvningen. O det var gott oxå dessutom *L*
Kollade på ett program om makaker medans jag käkade o det var jätteroligt o kolla in dom. De är som små människor. Gör saker precis som vi gör dom. O snacka om ställningar när dom parade sig haha rena p-filmen *L*




Ingrid kom med papperna samtidigt som mamma kom o jag klädde på mig o mamma o jag körde runt till de i styrelsen som inte skrivit på. O vi avslutade hos muraren så jag fick träffa Lina flina *L* hon blev jätteglad o skulle pussas o sitta hos mig hela tiden. Min lilla bebis *L* Hon kommer ev nästa helg igen. O hon e alltid lika välkommen.
Jag var hemma igen vid halv 10 o tog en macka o kollade på halv 8 hos mig på replay. Men det bråkade hela tiden så jag brydde mig inte om att se Familjen Annorlunda idag. Får se imorgon.

Nää nu kallar sängen..o jag ska drömma om...mmmm mannen i mitt liv..

Nattipussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0