Några rader....




Eftermiddag o jag tänkte bara skriva några rader igen . Sitter o dricker lite kaffe o kollar runt o tänkte att då passar jag på att skriva *L*

Det gick jättebra med sängen. Se kvinnor kan haha Vi klarade av det galant men herregud vad det var kallt ute så det isade i fingrarna o gjorde riktigt ont i dom när man skulle ta tag i sängen. Fick sätta på mig vantarna då.
När sängen var på plats så drack vi kaffe o käkade goda skorpor till det. Alldeles för goda *L* Sen packade hon o sen skulle hon ta bussen till Ystad 5 i 12 så jag följde henne till bussen så man fick en bra promenix kan behövas *L* 
Jag gick hem sen o hämtade min plånbok med solkortet o gick sen iväg till solariet o fick lite sol o värme o det var inte alls dumt för kroppen kan jag säga *L* Men tiden gick så fort alldeles för fort *L*


Sen gick jag o hämtade Kasper eftersom han ska sova hos mig inatt. O han var glad o viftade på svansen o sprang gladeligen hit hem o skulle in o snusa runt o se så där inte var nån råtta eller nåt haha Garanterat kommer det inte nån sån när han är här *L* o tur är det .

Sen gjorde jag kaffe o macka o kollade på Bachelor Rome igen. Så mycket svartsjuka o avundsjuka det kan finnas mellan tjejer. O ja han valde Erica haha hon verkar så himla virrig. Men jag är såklart alldeles för nyfiken så jag gick in på nätet o kollade vem som vann o inte var det hon iallafall puhhhhh Så nu behöver jag inte kolla in det fler ggr *L* Det är på så dum tid o jag är inte hemma då var dag så lika bra o fuska *L*

Nu ska jag rensa lite på skrivbordet här o vänta på att Mr J ska ringa. Längtar längtar längtar *L*
 
PÖSSSSSSSSSSSS så länge

Som vattnet får plats i havet,
som stjänorna får plats i himlen,
så får du plats i mitt hjärta.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0