Natti Natti



Nu är det dags för denna svensken att krypa ner i sängen o se om hon kan sova. Är verkligen jättetrött o det ska bli skönt att sträcka ut sig igen även om det inte blir på nån sträckbänk *L*

Har varit iväg hela kvällen. Gick vid 18.30 o det tar ca 20 min o gå till kyrkan. Väntade på att Mr J skulle ringa men det kom ett sms kvart i sju att han inte kunde ringa ikväll men att vi hörs imorgon. Visst kändes det tråkigt men jag visste det nästan. Blev erbjuden skjuts till kyrkan men tackade nej för att du skulle höra av dig så jag fick vackert vandra vidare. Kallt var det Brrr o man blev helt snörvlig.
Det var en stor körövning idag med alla som ska medverka i konserten den 29 mars med Py Bäckman. O det var en mäktig känsla att höra allihop på en gång. Lovar att detta kommer o bli så fint så fint *L*
Vi övade i två timmar med en liten fikapaus i mitten o sen fick jag skjuts hem o det var skönt så jag slapp gå o frysa.
Fast man får tänka på en viss karl på J så blir man varm i hela kroppen ;)
Där var en av körledarna som var så himla snygg. Han hade grått hår o log o skrattade hela tiden o Anette o jag sa att tur vi inte har honom som ledare haha Han är gift sa hon haha o vad har det med saken o göra. Jag har då inte tänkt gifta mig med honom *L* Näää jag vet hos vem mitt hjärta finns.

Sen åt jag lite rester o kollade på halv 8 hos mig o Familjen Annorlunda på replay.
Sen har jag suttit o fixat lite bilder o sånt o nu är jag så trött i tittorna så det känns att det behövs sömn här  *L*
Ska upp tidigt o gå o träna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0