Nattidags



Dags att krypa i säng snart igen o som vanligt så är klockan alldeles för mycket. Vet inte varför det är så svårt att komma i säng. Får väl summera kvällen iallafall innan jag lägger mig.

Känns inte alls kul inatt. Blev helt fel med Mr J idag så det känns inte alls ok, det gör mig mest ledsen.
Jag var tvungen att vara på möte kl 18 o när klockan var 17 hade han inte ringt än o jag skickade ett sms o frågade vad som hänt o han svarade att han satt i möte än o att han hoppades snart vara klar. Tiden sprang iväg o han ringde  inte förrän 20 i sex o jag ville prata så det fick bli snabbt även om tiden inte fanns egentligen. Jag hade skickat ett gulligt sms innan idag  att jag saknade honom men inte fått nåt svar så jag sa ynkligt på skoj att jag tror inte du tycker om mig mer för jag fick inget sms igårkväll , inget imorse o inget svar på det andra. Detta skulle jag inte sagt för han blev rätt så sur. Jag sa oxå att du tycker jag är jobbig va ?? o det svarade han ja på. Gud vad det högg i mitt hjärta inte van att han är sån mot mig. Jag sa att jag bara skojade med honom men det var inte rätt dag att skoja märkte jag. Hallååå är det inte jag som ska ha mens ??? Han sa att han haft det jättejobbigt idag på jobb o han var inte alls på humör. Det märktes tack. Jag sa att jag blev ledsen när han sa så till mig o då sa han att det inte var meningen osv men trots att jag sa att nu glömmer vi det o vi kom överens om att göra det så känns det fortfarande i hjärtat. Vet inte men jag är så rädd att mista honom för han betyder så mycket för mig. Men det värsta är att här går jag o oroar mig nu o jag kan garantera att han glömt det sen länge o inte alls tänker på det o att allt kommer vara som vanligt o jättegulligt igen. Hoppas kan jag iallafall. Vi kom överens om att jag skulle smsa imorgon när jag kom hem från trivselcafet. O kanske han skulle smsa ikväll om han inte somnade men det har han nog gjort för ingenting :(  Prinsen jag längtar efter dig......

Fick rusa till mötet men det var som vanligt alla var inte på plats o vi fick vänta på folk så det var lugnt. Jag fick hålla i mötet för tredje gången i rad för mamma jobbade o kom senare. Det var en massa dividerande som vanligt o sen blev det landgång o visst var den jättegod o sen blev det kaffe o wienerfläta, inte alls fel. Kl 21 var mötet slut för denna gången o jag hämtade Lina hos W. Hon var jätteglad o viftade på svansen o sprang omkring kul när nån blir så glad för att se mig *L*
När vi kom hem så kollade vi på halv 8 hos mig på replay o sen har jag lyssnat på Karlavagnen, handlade om nätträffar ikväll o visst har man haft några bra men många nitar oxå :( Men den bästa jag träffat är Mr J o det är snart 5 år sen vi började maila till varandra o sen ringde han första gången den 22 dec 2006. O det klickade med en gång, han var o är jättemysig en kille man inte kan låta bli o tycka om. Sen dröjde det tills början av april 2007 så träffades vi första gången o sen har det blivit lite med jämna mellanrum mmm I LOVE THAT MAN...
Ja Jonas jag är glad jag träffade dig oxå på nätet *L* men det berättade jag för dig innan idag i mobilen *L*
 
Nu ska Lina flina o jag gå o lägga oss o jag vet vart mina tankar kommer o vara även om jag vet att jag inte ska vara orolig han sa ju innan att Jag älskar dig GLÖM aldrig det *L* Näää jag vill inte glömma det. Älskar dig med mycket, mer , mest *L*

Sov Gott
Nattipussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0