Ny Månad


Så då är det en ny månad o vi får se vad den har att ge *L* Enligt mitt horoskop för denna månaden så såg det inte alltför ljust ut.

Kräftan

Vissa månader vill kugghjulen bara inte haka i varandra som det var tänkt. Februari blir en sådan månad som kräver omplanering, flexibilitet och tålamod eftersom ingenting riktigt fungerar. Just kärlekslivet drabbas kanske allra värst, vilket huvudsakligen beror på att du kommer att lägga ner väldigt mycket tid på andra relationer - till vänner, släktingar, kolleger och grannar. Det blir ont om utrymme för romantik, och du kommer inte att känna dig särskilt sugen heller. Trist, men alla månader kan förstås inte vara rosaskimrande.

Bästa chansen: Stenbock, Vattuman.

Bästa stället: På möte.

Bästa datumen: 6-7/2

Så vi får se om det stämmer :0(

Det har varit en lugn söndag o inte varit ute om dörren ens. Har småsnöat hela dagen o det är inte så kul o gå ut i. Men jag ska gå morgonpromenix imorgon så jag hoppas att det inte är halt då man är rädd för att ramla eftersom man  inte är så vig att ta sig upp.
Det blev frukost med frallebulle o varm choklad mums o sen var jag inne lite på nätet eftersom den kommit igång igen skrev lite om gårdagens händelser.
Sen i eftermiddags såg jag "Sånt Är Livet" med Helena Bergström o Rolf Lassgård. Inte sett den på flera år så det var kul igen.
Sen ikväll blev det panerat fläsk igen o löksås. Vilken matfantasi man har .NOT men behövde bli av med fläsket så.

På tal om det så har Johan o jag gett oss en utmaning. Vi ska gå ner vars 10 kg till Midsommar. Hoppas bara det funkar för min vikt pendlar upp o ner hela tiden men jag ska verkligen skärpa mig nu. Jag behöver gå ner mååånga kilon till o jag vet att sätter jag bara igång så brukar det funka. Så vi får se hur det går. Hade gått ner 2 hg idag *L* Bara 9.8 till haha HÅLL TUMMARNA !!!!
Så imorgon startar jag igen.

Såg "Definitely maybe" ikväll. En Härlig kärlekshistoria ger den 4 av 5 hjärtan

Det är definitivt aldrig för sent att se tillbaka... och kanske finna ett lyckligt slut. Ryan Reynolds spelar Manhattanbon Will Hayes, som ligger i skilsmässa när hans 10-åriga dotter Maya (Abigail Breslin) plötsligt börjar fråga ut honom om hans liv innan äktenskapet. Will berättar om sina romantiska lyckträffar och missöden, från granntjejen Emily (Elizabeth Banks) till bästa vännen och förtrogna April (Isla Fischer) och den öppensinnade Summer (Rachel Weisz). Tre kärlekshistorier... tre brustna hjärtan... Maya lägger ihop bitarna i sin pappas kärlekspussel och börjar förstå att kärleken inte alltid är så enkel, samitdigt som Will upptäcker att det aldrig är för sent att få en andra chans i kärlek.

Fick 3 helt underbara sms från Mr J ikväll o det behövdes för stämningen här hemma var inte den bästa idag.
Han skrev att han saknade mig o var jättebesviken över fredagen o ja vem var inte det men. Sen skrev han att han behövde mina kramar o att han älskar mig. Mmm de orden kan jag aldrig få nog av. O att han inte ville göra mig ledsen o ställa till en massa. Men du har varit jättego hela helgen o brytt  dig fast du mått jättedåligt  så klart jag inte kan tycka illa om dig. Man kan inte hjälpa att man blir dålig hoppas bara att du blir bra tills imorgon så vi får prata igen, inte gjort det sen i tors . SUCK.

Nu ska jag gå o kolla lite på dumburken.
Sussa Sött
Nattipussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0