Ny Vecka



Så då är det måndag igen o en ny vecka. Sov länge idag o det var skönt. Sen ringde Jonas, vi har inte pratat på hela helgen så där var mycket att prata om så tiden gick fort o sen var det dags att stiga upp o göra lite nytta *L* 
Den där morgonpromenixen försvann nånstans blev inte helt enligt planerna tyvärr. Satte mig o käkade frukost istället så jag var inte helt fel på det men inte blev det gröt som jag tänkt mig heller nix kaffe o rostat bröd o ost. Men mätt blev jag iallafall. Jag skickade ett sms till Mr J med lite styrkekyssar o han svarade vid 12.50 att " Du anar inte hur mycket jag behövde det. Tack. Miljoner kyssar. Saknar dig massor.
Det värmde verkligen.
Sen gick eftermiddagen snabbt. Patrik ringde o vi pratade en stund. Han var i Norrköping med lastbilen på väg neråt.
Mr J ringde vid 16.20 o gud vad det var skönt att höra honom igen o det sa han oxå att det var. Så mysigt o han var så besviken att han inte kunnat komma i fredags men som jag sa att det var inget att gräma sig för nu. Det kommer fler chanser ju. Jo men han ville verkligen sa  han. Ja vem ville inte det. Alltid lika kul o mysigt.
Vi pratade om lite av varje o som vanligt så bröts det flera ggr, vette sören vad det är som gör det. Till slut så fick han ringa mitt andra  nr o då funkade det igen :0) Fick världens skrattanfall idag oxå *L* jag frågade om han var sann så sa han om jag är Susanne ??? Haha snacka om att höra fel. Nä sa jag det är ju jag som är det. Så sa han jag bara dummar mig . Jo sure *L* men jag fick dagens skratt *L* Han är för go . Idag fick jag följa med o hämta Sessan *L* blir inte riktigt likadant pratat men tyckte det funkade bra ändå o jag är glad för varje minut jag får prata så *L*
Han lovade att skicka sms ikväll o säga godnatt *L* o undrar om han vatt på Maxi o lagt en peng i automaten, där finns säkert nån med en ring ;0)

Jag käkade lite o sen duschade jag, sminkade mig o klädde på mig. Kl 19 var det kördags igen. O herregud samma traggande som förra veckan o inte kom de ihåg vad de lärt sig förra veckan, hur svårt kan det vara alltså. Så är det när medelåldern i kören är 65 år. SUCK. Vi höll på i en timme med Störst av dem är kärleken innan vi gick över till Gabriellas sång. Men otur o vara sopran i den sången, vi får inte mycket utrymme, tradigt när det äntligen är en fin sång som man verkligen vill sjunga. jaja *L*
Vi slutade kvart i nio o jag hann in om Konsum o köpte 2 falukorvar för 10 kr st. Bra till pålägg. Sen hem o det blev just falukorvmackor till middag o varm choklad. Så ingen bra bantningsdag idag . Ska kanske inte berätta vad jag åt senare ikväll.

HYSCHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH säg inget :0) Men gott var det ;0)

Det kom faktiskt ett nattisms från Mr J *L* han är såå go. Det stod " Jösses vad det var skönt att prata med dig. Längtar tills vi ses. Sov gott o miljoner kyssar"
Så nu kan man sova gott inatt.
Ska ta mig till sängen nu. Ska iväg o träna kl 10
Sov jättegott
Nattipussen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0