Onsdag 25 februari


Onsdag igen o det var inte alls kul o vakna imorse. Hade man ont igår i kroppen så var det ännu värre idag. Nacken ville inte alls. Kändes som de tryckt huvudet direkt på axlarna alltså :( 
Brorsan ringde o sen efter det ringde mamma. Hon hade kommit hem från sjukhuset 20 i 5 imorse o William hade varit jättesjuk inatt så vi får se hur det går med allting. Hon skulle ner till honom sen i eftermiddag.

Jag duschade sen o klädde på mig o gick till affären skulle ha mjölk o kaffefilter. De jäkla filterna har jag glömt o köpa i tre dagar *L* men nu  så *L* Bäst så jag har till fredag om Mr J kommer på kaffe. Men det går ju o sila genom toapaper med haha

Sen gick jag o solade o det var verkligen skönt idag för kroppen. Hade kunnat lega där hela eftermiddagen men tror det hade blivit lite för dyrt *L* Men det kändes bra för de värkande musklerna.



Sen gick jag o hämtade rullepölsan o han blev jätteglad o sen hem o fika o Kasper fick skinkmacka o nu ligger han o trynar i soffan. Mamma ska hämta honom ikväll efter fuillmäktigemötet.
Pratade en lång stund med Jonas oxå o jag tycker det är tråkigt att folk uttrycker sig som de gjort men du precis som jag vet att det är för att hon är rädd om dig o inget annat. Ni har vatt vänner i hundra år så det är inte så konstigt hon vill dig väl. Men visst var det klumpigt. Men det löser sig som kärringen sa när hon sket i vasken.

Inte ett ljud från Mr J idag :(  o det känns tomt. Hoppas nu bara att mobilen funkar idag så han kan ringa. Längtar efter hans goa skratt ju..

Skriver mer sen

PÖSSSSSSSSSSSSSSSSSSss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0