Onsdag 4 feb


Mitten av veckan redan ! Jag var trött imorse så jag sov vidare så ingen morgonpromenix idag heller, sorgligt så slö man kan vara ibland men det är så jobbigt när det är kallt BRRRR  Hoppas solen vill titta fram snart. Jonas ringde vid halv 10 o jag får säga GRATTIS *L* för det hade tydligen varit jättemysigt *L* Ja det är tur någon får ha det *L* Ja Jonas det är alltid mest synd om mig I KNOW *L* Men hoppas bara att hon nu värdesätter dig annars ska hon få med mig att göra. Jag vet jag kan låta jobbig emellanåt men jag är bara omtänksam mot dig. För mig är du iallafall värdefull. Så Lycka till nu ! Nån gång ska det väl lyckas *L* Även för oss feta fula äckliga haha

Muraren ringde under tiden så vi bestämde han skulle hämta landgångarna idag så nu slipper jag det bekymret, inte lätt när man inte har körkort. Vi bestämde oxå att jag ska ha Lina Lånehund till på söndag . Alltid mysigt för hon är så himla go. O nu kommer jag garanterat ut på promenixer *L* Kommer nog in några foto på henne med.
Sen ringde Ingrid, vår sekreterare o vi pratade om lite allt möjligt så tiden gick fort.

Sen var det dags för veckans solning. Alltid skönt att få värme o koppla av lite o lyssna på musik. Emil Sigfridsson var på radion så det var mycket bra musik o tiden gick fort o nu har man kanske fått lite färg till *L*


Var inne o handlade lite dricka till ikväll o sen var jag på tryckeriet o skulle ha lite gula papper till årsmöteshandlingarna men de hade inte så många ark hemma plus att skärmaskinen var sönder så jag fick komma in nästa vecka istället.
Sen hem o dricka kaffe o äta lite. Var jättehungrig o det blev bulle med leverpastej.

Nu ska jag leta upp lite saker här inför kvällen o sen ringer Mr J om ca 1½ timme . O nä det har inte kommit nåt sms alls. suck. Men hoppas han ringer iallafall.
Jag skriver mer ikväll
PÖSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0