Onsdagen den 11 februari



SNÖ SNÖ SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ. BRRRRRR Inte kul alls för är det nåt jag hatar så är det snö o kyla. O nu har det snöat sen igår eftermiddag så snön ligger rejält på marken. Trädgården är totalt full. Så idag blir det att hålla sig inne för jag är inte alls glad för att gå ut i sånt här väder. Inte så kul om man skulle ramla.
Hade lite svårt o sova inatt för jag hade tusen tankar o funderingar o det är inte lätt o släppa det när man väl börjat.
O efter det så kom drömmarna fattar inte hur man kan få ihop det i drömmarna. Ibland är man verkligen glad att man vaknar.
Igår bad jag Mr J skriva ett sms  när han kommit till jobb så att jag visste att inget hänt i all snön. Så det kom ett sms 7.08 o det stod "Godmorgon snäckan. Välkommen till en dag i snökaos. Tänker på dig. Miljoner Kyssar."
Du är så go hjärtat. Skönt att du finns....

Jag sov lite längre imorse för jag tänkte att det blir ingen morgonpromenix. Sen ringde Ingrid o pratade om föreningen. Sen var det dags för Jonas o vi pratade bort en liten stund. O nää jag dementerar inte haha
Sen ringde mamma o det ser ut som jag ska passa Kasper inatt men vi får se hur vädret blir. Om hon åker iväg.

Förmiddagen gick fort o jag fixade kaffe o macka o satte mig o skulle kolla lite på Hem till Gården. Inte sett det på länge. O jag som följde det slaviskt innan men det är inte lätt när man oftast gör saker vid den tiden varje dag. Men fast man missar lång tid så brukar man kunna komma in i det. Det är väl bara nån människa som man ibland undrar jaha o vem är det *L*
Iallafall så ringde Mr J lite över 12 o han var på väg hem för han skulle med sin ena son till läkaren eftersom han varit sjuk en längre tid o det inte verkar bli bättre .
Jag vet inte men det känns precis som hela dagen rubbas när han inte ringer rätt tid. Men klart jag blev jätteglad att han ringde nu men det blir sååå tomt i eftermiddagen när man inte får höra honom då. Det har blivit en sådan vana så. Det blev lite fel idag oxå jag vet inte jag är så klumpig o säger saker som man sen ångrar o det kändes inte alls bra :(  O det var som han sa nu kommer det ett sms sen där du ber om förlåtelse även om du inte behöver det. Haha tror han känner mig nu. Tror att allting jag legat o funderat på inatt kom ut o tårarna kom oxå såklart. Kan inte hjälpa det hjärtat.  Men mina känslor är i väldig obalans jag märker det. Men förstår det blir jobbigt för dig ibland. Men jag menar inte att vara dum mot dig. o det var onödigt det jag  sa. I KNOW. Så förlåt hjärtat. Så nu kommer det inget sms *L*  Du ska inte ha rätt alltid.
 




Förresten så såg jag en idealisk present till sin kära igår på nätet. ABCPraliner

En chokladask där man kan ha sin egen personliga hälsning. Där är 28 bitar men man ska tänka på att där ska vara mellanrumsbitar oxå. Priset är 295 kr o kommer ifrån Chokladfabriken. Kan ni gissa vilken text som är vanligast nu *L*  jo " Vill Du Gifta Dig Med Mig ?"
AHHHHH så romantiskt....Gissa vem som skulle vilja ha en sån suck pust stånk...

Nu ska jag försöka få in lite av mina kläder i garderoben. Vet inte varför de alltid hamnar hängandes utanför *L*
Kan det bero på att garderoben är för liten eller för att jag har en aning för mycket kläder *L*

Skriver mer senare.....
PÖSSSSSSSSSSSSSSs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0