Sängen kallar....



Tyckte jag hörde sängen kalla nu så det är dags att bege sig till den men tänkte skriva några små rader först.
Ska upp tidigt imorgonbitti o gå på cafe så bäst jag får sova några timmar.

Satt o väntade på Mr J i 1½ timme att han skulle ringa men inte ett ljud så kl 17.30  kollade jag min mail o då hade han skrivit kl 15 att han fått en lånelur men inte kom ihåg mitt telenr o han hoppades att jag hann läsa mailet innan han körde hem för han saknade mig.
SÅÅÅÅ typiskt jag får väl erkänna att jag kollar in min mail alldeles för sällan o nu blev jag arg på mig själv såklart.
GRRRRRRRRRRR ville ju prata med honom. Att  det alltid ska hända nåt. Jag har sån himla otur.
Men hjärtat jag saknar dig me mycket o hoppas du känner det.

Fixade middag sen o det blidde köttbullar o det var jättegott fast jag hade en rullepölsa tittandes på mig hela tiden.
Blev tv  som vanligt. De vanliga onsdagsprogrammen. Började se Efterlyst men då kom mamma för att hämta Kasper o vi fikade o snackade o tiden gick fort. Så de stack vid 23-tiden.

Nä nu går jag o lägger mig...
Hörs imorgon ( idag *L* )

Natti Natti...
In dreams...

PÖSSSSSSSSSSSSSSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0