Snö....



Torsdag igen o man vaknade upp till ännu en snöig dag. Vaknade redan vid 7-tiden o kunde inte somna om så jag la mig o läste lite för skulle inte gå upp förrän vid 8 hade jag tänkt mig.
Då blev det dusch o påklädning . Kasper skulle ut en sväng men han är inte morgonpigg precis. Man kan riktigt se hans tankar AHHHH nääää måste jag gå ut nu GÄSP *L* Men han masade sig upp o det blev lite kissning innan han gick tebax till soffans värme.

Kl 9 kom smset som jag absolut inte ville ha. Han var tacksam om vi kunde ta det imorgon istället för han hade sån huvudvärk ( har ju migrän) o skulle köra hem från jobb så fort som möjligt. O klart vi kan det .Jag vet att du inte har det så lätt när du mår så o jag har varit med om det när vi träffats o det är inte kul precis så krya på dig hjärtat så ser vi om det blir imorgon istället. Blir bara så tomt idag o inte få prata med dig heller men inget att göra åt saken. Huvudsaken att du blir bra igen. Tänker på dig....

Jag stack ut i snön o gick till församlingshemmet. Förresten hittade en sak på nätet. Inte för det behövs nu precis *L* 

Om du inte orkar vänta på att snön ska falla, eller kanske bor i en del av världen där den typen av väder inte existerar, då ska du spana in iSnow.

Du blandar det ogiftiga pulvret med vanligt vatten och får på så sätt en näve mulvänlig snö. När snön smält kan du göra om proceduren igen.

Fem burkar iSnow går loss på cirka 30 kronor.

Ja dom hittar då på allting *L* 

Iallafall så var vi inte mer än 9 st idag på cafet o det var bara Ulla som ledde det idag o det blev mycket prat om allt mellan himmel o jord så vi hade lika kul ändå även om vi inte var så många. 
Sen gick Annie o jag till Kvantum o handlade. Vi stannade vid en demonstration av juice o smoothie o vi fick smaka så mycket så vi blev nästan mätta *L* o gott var det *L*
Det var ungefär som den gången  då Andre min brorson o mamma var på AG o handlade när han var mindre. Där var en som stod o demonstrerade bröd o Andre gick dit flera ggr o tog o till slut så bredde tanten en hel macka till honom *L* lika bra *L* 

Nu ska jag gå en sväng med rullepölsan om han nu vill *L* o sen får vi se om jag kollar lite på Bachelor Rome ändå *L* o fikar. 

Skriver mer sen...
PÖSSSSSSSSSSSSSSSss


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0