Söndag 15 februari


Sov länge o det var jätteskönt. Sen klädde jag på mig o det blev en morgonpromenad till Konsum o köpa kaffe o det blidde frallebullar oxå. Så hem o käka frukost o se Lets Dance eftersom jag missade det mesta av det i fredags. Men jag gillar Morgan o Magnus bäst o hoppas de kommer långt o att Morgan vinner hela skiten *L* Bara inte Laila tar det så *L*

Sen var det lite fixning härhemma o sen kom William o Kasper på besök o det blev fika o Kasper han la sig tillrätta inne i soffan o burrade ner sig o sov som en gris haha Han är för go rullepölsan *L*

Eftermiddagen gick fort o jag gjorde köttfärssås sen som blev jättegod o så spagettini till. De är mycket godare än vanlig spagetti. O det blev film till middagen.
The Flock med bla Richard Gere. O det var nog den näst sämsta filmen jag sett haha väldigt rörig om jag får säga min mening o hade det inte varit för Gere så hade jag stängt av den *L*  Så se INTE den haha
Lite av handlingen :

Babbage har två Agent veckor kvar som observerare av sexförbrytare, under denna tid ska han träna nykomlingen Allison Laurie. Babbage har svårt att skilja på sitt jobb och sina känslor for de förbrytare han övervakar. Ett nytt fall med en försvunnen ung flicka far känslorna att att svalla. Kommer paret att hinna lösa mysteriet



Som sagt Gere är en riktig läckerbit trots han snart fyller 60 år *L* Jag kommer ihåg när jag var ung o bodde hemma. Då hade jag bilder av honom i garderoben på väggarna. Så sexy *L* o jag såg En Officer o Gentleman på bio 8 ggr *L*
O jag gråter fortfarande på samma ställe i filmen *L* När han hämtar Paula i fabriken i sin vita fina uniform..suck pust stånk *L*

Sen blev det tv hela kvällen o jag såg finalen på Topmodel o ja det blev precis hon jag läst om innan att hon vann haha konstigt va *L* o sen kollade jag in Jamie Oliver.
Sen blev det nätet o kolla runt lite o sen pratade jag med Ingrid o mamma i telefon.

Jag gick o la mig redan kvart över 11 men jag tror jag låg o vände o vred mig i över en timme. Funderade över en massa o kände mig orolig.
O näää inte ett ljud ifrån mr J idag :( det var väl det som fattades..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0