Söndag 22 februari


Gick upp kl 9 o jag var så värkbruten i hela kroppen o kände mig helfärdig. Men frissan var intakt haha var så rädd den skulle bli fördärvad när jag la mig så jag hade vaknat med håret på alla ändar men jag hade tur *L*
Det blev frukost o jag kollade på LA Ink o den är mycket bättre än Miami Ink. Kat är så läcker o gör så himla fina tatueringar o snacka om cool studio *L* men så är den ju ROSA *L* Den går inte o jämföra med Ami o hans grabbar *L*



Är hon inte läcker så säg *L*


Jag gjorde iordning mig sen o klädde på mig o bytte kläder två ggr men till sist blev det lila skjorta o svart kjol o stövlar. Spelar egentligen ingen roll vad man har på sig *L*
Träffade mamma o vi körde upp till Vollsjö o Ågården o var där vid 12-tiden. Årsmötet började kl 13. Det kom ungefär 85 st o vi började med att äta o det blev bulle, sallad, varmrökt lax som var helt fantastiskt god, smälte i munnen. Två sorters sås o potatis o sparris. Jättegott som alltid när Ulla gjort det.

Sen blev det möte o det blev massa tårar så det var tur det fanns näsdukar haha Inte så lätt när mamma nu beslutat sig att sluta som ordförande efter 11 år . Jag blev den nya ordföranden o ska nu försöka få föreningen o funka lika bra men vi är lika på många sätt som hon sa. Sociala o gillar att prata o sjunga o ha kul. Så jag ska nog klara detta oxå men klart man har 147 medlemmar o ta hand om o ha  ansvar för men jag får hoppas att min styrelse hjälper mig så vi kan få ett bra år.
Mamma blev avtackad o fick en fin pilgrims Tingeling *L*



Tingeling Tingeling..betyder jag ingenting *L* trallalalalla 
 http://www.youtube.com/watch?v=gR-RLgr4j4A  LYSSNA O NJUT *L*


Efter mötet blev det kaffe o jättegoda bullar o chokladrulltårta. Gud vad god den var precis så som en sån ska smaka med härlig smörkräm i . Sen hade jag o styrelsen ett litet möte o bestämde vem som ska vara vad i styrelsen o bestämde nytt möte.

Var hemma vid 17-tiden o jag var sååå trött. Det tar på krafterna när man spänner sig o så inför en sån här sak plus att jag inte somnade förrän sent.
Jag la mig på sängen för att vila en liten stund o  gissa vem som ringde då *L* Mmm precis Kärleken. Vilken överraskning. Han skulle hämta sin son o passade på att ringa då. Härligt att höra hans röst o han lät mycket piggare än i fredags. Skönt. Vi hann inte prata så länge men det var skönt det lilla *L* Han sa han skulle ringa lite senare men jag sa att gjorde han inte det så smsa men där kom inget. Hans minne är inte det bästa haha även om det är han själv som bestämmer saker.

Sen kollade jag på Miami Ink o efter det blev det Jamie. Sen ringde brorsan o snackade en stund. Sen svarade jag på mail o kollade runt lite o sen var jag så trött så då var det bara o gå o lägga sig.

PÖSSSSSSSSSSSSSSSSSss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0