Söndag 8 februari



Blir inget STÖRRE inlägg idag för jag är inte alls på humör o känner inte för att skriva så mycket. Har tyckt hela den här dagen varit jobbig, blir så ibland tyvärr. Har vatt mycket bråk o tjafs o jag pallar inte med sånt. Stressar upp mig till max. Så jag känner att jag mest varit ledsen hela dagen. O det började redan igårkväll.

Började dagen med att gå ut en lång promenad med Lina o det var jättehärligt väder med SOL o fåglarna kvittrade o då känns det lite lättare o vara ute o gå. Sen blev det frallebulle o kaffe till frukost o jag kollade på Lets Dance sen i fredags. Tja det var sådär det är väl egentligen bara Morgan o Laila som kan riktigt kanonbra nu. Men isåfall väljer jag Morgan *L* Han är småmysig o kul. Sen tvättade jag lite o fixade lite härhemma.

Kände mig som sagt ledsen så jag smsade till Mr J att jag längtade efter hans goa famn men att jag troligtvis blött ner honom med alla tårar. Han svarade att jag gärna fått vara i hans famn o att han hoppades att allt skulle lösa sig.
Jag svarade att det känns så skönt att han bryr sig om mig o att jag egentligen inte skulle skriva sånt till honom att jag är ledsen men då svarade han att han bryr sig såklart om mig för att han älskar mig. Mmm vad det värmde när man mår såhär. Kan man annat än att älska honom ??? NÄÄÄÄ

Jag fixade lite rester sen till middag o det tog lika lång tid idag med tacosen. O jag kollade på Miami Inc o sen på Jamie Oliver. Sen satte jag på mig kläderna o radion på mobilen o travade iväg en lång promenix själv eftersom muraren hämtade Lina flina i eftermiddags..TOMT !!!!! saknar henne massor redan. Hoppas hon snart kommer igen.
Det var stjärnklart o fullmåne ikväll så inatt blir det väl denna människan här som har svårt att sova. Inte lätt o vara mångalen.

Nu ska jag kolla på reprisen av Criminal Minds eftersom jag missade den i torsdags kväll. Ska ta en nattmacka o lite dricka till.

Hoppas jag vaknar till en  GLAD dag imorgon..
Se så kort det blev idag *L*

Många nattipussar o kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0