Tisdag 10 februari



Så nu får jag fortsätta o skriva lite om denna dagen *L* Inte lätt det här alltså *L*
Klockan var ställd till 8 som vanligt o då fick man slå upp de melerade fast jag hade varit uppe några ggr innan dess o kissat.
Kl 7.06 kom morgonens sms från Mr J. han vet verkligen hur man gör någons dag *L*  Han skrev "Godmorgon Snäckan. Hoppas allt är bra idag.Längtar, saknar, älskar. Miljoner Kyssar . Kan man annat än bli glad med sånt på morgonen. Lättare o få benen över sängkanten *L*

Jag gick iväg till Vårdcentralen kl 10 o på vägen pratade jag med Jonas. O det var väl som du sa hjärtat mycket hugg o slag men ibland måste du förstå att jag oxå kan vara besviken. Ja ibland kan man verkligen känna sig ratad *L* men jag får väl överleva det oxå som sagt. Men det är tråkigt att det blivit som det blivit :(

Jag tränade en kvart innan Liselotte min sjukgymnast kom. Så det blev bara 1 km på gångbandet. Sen pratade vi lite o hon sa att hon tycker att jag är jätteduktig o jobbar på hårt o klarar mig bra själv där. Att jag ska få träna fram tills den 24 mars o jag ska börja igen med två ggr i veckan. Hon sa att sen är det lättare för mig o gå ut o gå om dagarna o träna lite själv när det börjar våras o det har hon rätt i. Men det är alltid lättare när man har en tid att passa o man vet vad man ska göra men jag får vara tacksam för denna tiden. Efter samtalet så tränade jag a 20 min till. Skönt känns verkligen i kroppen nu.



På vägen hem passade jag på o handla lite på Netto. Behövde lite bröd , smör, fil o keso men det blev lite till som alltid haha
Jag gick inom o hämtade Kasper sen för William ligger fortfarande på sjukhuset o mamma jobbar idag så hon hämtar Kasper sen ikväll.
Jag åt lite sen men inte så lätt med en alltid hungrig liten rullepölsa ( läs Kasper) som sitter o tigger hela tiden.
Vid 13tiden fick jag ett gulligt sms från Mr J igen att han tänker på mig. mmmm du e för go hjärtat.

Nu har jag suttit o skrivit en massa här så nu får jag nog hitta på nåt annat en stund. O Mr J ringer om 1-1½ timme.
Gissa vem som längtar *L*

Jag skriver mer lite senare
PUSSSSSSSSSSSSss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0