Torsdag 26 feb




Ännu en dag är snart till ända o jag tänkte skriva några rader innan jag kryper till sängs. Mår inte alls bra just nu. Mår fruktansvärt illa o det känns inte alls kul. Hoppas bara att jag kan sova ändå.

Vaknade halv 8 imorse men låg kvar i sängen till kl 8 o sen gick jag upp o duschade o klädde på mig o sen var det dags för trivselcafe o idag var där lite fler människor än förra torsdagen. Vi pratade om allt mellan himmel o jord o sen så sjöng vi lite sånger. Det var slut vid halv 12 o då ringde mamma o sa att hon var på väg ifrån Ystad o vi bestämde vi skulle käka lunch. Jag gick först till banken o sen till apoteket . Mamma kom in när jag var där o sen gick vi till kinarestaurangen. Vi åt friterat fläsk med jordnötssås o wokad kyckling med svamp o bambuskott. Jättegott.



Sen gick vi till Anderssons o köpte semlor till eftermiddagskaffet o ja det blev wienersemlor. Mums :)
Vi åkte hem till hennes lägenhet sen o vi röjde upp lite på hennes kontor o fick upp lite av hennes kläder o spikade upp fina zebratavlor det blev fint.

Vi fikade o pratade o semlan var jättegod o rullepölsan var jätteintresserad av min semla *L* så han fick lite grädde som han slickade i sig med förtjusning o han hade hela mungipan full med grädde haha

Jag gick ut en lång promenix med honom sen medans jag väntade på att Mr J skulle ringa. Men tiden gick o inget samtal så jag började tvivla o det började regna men då ringde han...mmm så härligt o höra han igen. Jag sa att jag måste vara beroende *L* för det är så tomt när vi inte pratar o han hade saknat mig oxå. Inte alls fel o höra.
Han sa att han tänkt komma imorgon så nu får vi se om det blir så. Jag önskar det så mycket jag kan men vågar inte hoppas för mycket för då blir jag bara så besviken om det inte blir. Klart jag blir det ändå men då har jag iallafall förberett mig. Imorgon är det 67 dagar sen vi träffades sist o jag sa till honom att jag blir jättenervös *L* känns som första gången haha man e fjantig. Inte lätt o känna sig som en fjortis *L*
Han skulle ringa imorgonbitti o säga om han kommer eller inte. Tror nog man får be aftonbön ikväll *L*

Jag kom hem 18.30 så jag såg Unga mödrar o sen fixade jag lite i köket o sen var det halv 8 hos mig o sen gick jag in på nätet en stund o sen blev det Lyxfällan o sen Gordon Ramsey.

Nu ska jag som sagt snart lägga mig o hoppas vi ses in dreams *L* 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0