Torsdag 5 februari


Skulle ju varit en hund på bilden istället men men *L* Man kan inte få allt *L*
Då har denna dagen oxå passerat o jag sitter o lyssnar på nattradion o försöker få mina tankar på pränt . Nu pratar dom om Freestyle *L* Ja det är minnen det o jag tror man kan varenda text utan o innantill *L* Vill Ha Dig o I Min  Fantasi. Minns hur dom alltid spelade den skivan i Musikrummet när man gick i 8an på Vångaskolan. Antingen var det Freestyle eller Gyllene Tider. O NU spelar dom Alphaville mitt i detta haha men det var mer gymnasiet. Är det nu man ska börja känna sig gammal eller *L* NIckar *L* Men visst var det bättre musik förr *L* O man har minnen till de flesta gamla låtar *L*  O visst blir man nostalgisk när man hör dom. Två av oss med X ..Mitt rum o Peter H o Jag *L*
Vem kan glömma det. 15 år o okysst *L* nä knappast haha Men visst var den bra





Ja nu kom jag ifrån dagen som alltid haha . Jag är inte bra på detta märker jag *L* Så nu börjar jag om.
Hade jättesvårt o sova inatt för det första så sprang jag o kissade flera ggr var gång jag var på väg o somna så kände jag att jag var tvungen att gå igen o sen in i sängen o blunda 10 min o sen upp igen haha Inte lätt med vattendrivande som inte vill sätta igång när jag vill *L* När jag väl somnade så sov jag jätteoroligt o drömde de värsta av drömmar suck
Klockan ringde vid 8 o jag släppte ut Lina i trädgården så hon fick jaga lite katt *L* o morgonkissa.  Sen duschade jag o gjorde mig iordning inför trivselcafet. Jag gick 10 över 9 o mötte tanterna på vägen. Vi var inte så många idag o det var ganska så lugnt. O idag blev det både skinka o leverpastej med ättiksgurka gott. Vi pratade en massa o sen läste Ulla ur nån bok o så sjöng vi o sen var det slut.
Jag gick hem o släppte ut Lina igen o sen busade vi lite o jag smsade Mr J o bad om ursäkt för igår o han svarade att han visste att jag skulle be om ursäkt ( han  e nog van ) o sen bad han om ursäkt för att han inte kunde hålla sig vaken så han kunde smsa igårkväll.. O sen skrev han att han skulle ringa så fort han kunde o att han skulle iväg ikväll på nåt viktigt så han kunde inte komma.

Här är en bild på Lina från idag *L* Se hon gillar oxå kossor *L*

Hon e så go min lilla Lina Flina ....

Klockan blev närmare 17 innan Mr J ringde o som jag skrev igår så var det som om inget hänt igår egentligen att det är jag som är tramsig men jag sa till honom att jag blev ledsen för hans ord om att jag är jobbig. Men som han sa Du vet vad jag känner o vill så gå inte omkring o oroa dig hela tiden. Vi vet var vi har varandra o jag tycker inte du är jobbig. Skönt o höra men jag vet jag är en tramsa men jag tror du vet vad min oro beror mycket på o det är att jag är  rädd att bli så sviken igen som jag blev av Patrik. Sånt sitter hårt i själen men det är synd om det ska fördärva nåt så fint . Så nu måste jag skärpa mig o lita mer på vad du säger o gör.
Allt blev iallafall bra o det var mysigt o prata igen o han ville att vi snart skulle träffas så vi får väl se om vi hittar en dag bägge kan. Nu är det 45 dagar sen ju :0(  Behöver dina goa varma kramar Prinsen. O det är så skönt att få skratta  med dig. Det värmer hela kroppen att höra ditt skratt. Tack för att du finns.

Efter samtalet så duschade jag igen o klädde på mig för jag skulle på föreläsning kl 19 .
Jag får väl göra som alla andra o visa dagens outfit *L* På överkroppen.

Svart jacka från Brandtex köpt 2007 o lila sjal från Kupan för 15 kr *L* Så jäklig o oklippt ser man ut en torsdagskväll *L*
 
Föreläsningen var jättebra. Den handlade om Fritjof Nilsson Piraten om hans liv o verk o han som berättade var jätteduktig o han var framförallt rolig så det blev många skratt. Det blev god fika med kanelbullar, småbröd, noblesse, kexchoklad, twist, frukt, cider o kaffe ( så mycket man ville för 20 kr )

Var hemma igen vid 21tiden o då gick Lina o jag en lång promenix o det var härligt väder då bara lite disigt men nu regnar det . Sen har jag kollat på 4:an replay på halv 8 hos mig o vad blir det till mat. O sen har jag svarat lite på mail o sånt.
Nu ska jag snart krypa ner i sängen o försöka sova gott denna natten.
Förresten jag fick världens dummaste förslag/fråga idag. Jag har fortfarande inte fattat att DU bara kunde få för dig att fråga ( skakar på huvudet) Men det var rätt skönt att du egentligen visste svaret *L* Nä ibland blir måttet rågat o har det inte passat sen i juni så... det räcker o säga det va *L* fast du vet det är mer. Men jag tror ni har det bättre själva utan min inblandning på något sätt. Så hoppas Ni får en bra helg!

Natti Natti
PÖSSSSSSSSSSSSSS från Lina Flina o Mig..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0