Torsdag hela dan :0)


Så nu har man varit på Trivselcafe igen eftersom det är torsdag igen. Veckan går lika fort som alltid.
Somnade fort inatt o har sovit relativt gott. skönt kan behövas. Vaknade när klockan ringde vid 8. Mamma ringde lite över o frågade om allt var bra med kasper som jag haft över natten. Ja han sov som en gris i soffan så det är ingen fara med honom :) Sen duschade jag, sminkade o klädde mig. Dagens outfit blev rosa *L* konstigt va *L*
Jag kom sent iväg ja jag e nog tidsoptimist o tanterna hade redan gått så jag passade på o gå inom frissan o beställa tid. Jag fick en nästa lördag den 21 kl 8. Mamma ska vara där kl 9 så vi får lite sällskap *L* Jag har bestämt mig nu, det blir inte svart denna gången. Har många slingor kvar så det är synd att ta bort dom .

Sen gick jag till församlingshemmet o vi skulle vara nere vid barnen idag för det är vardagsgudstjänst idag tillsammans med dom. Vi började med att fika o idag var det både rökad korv o leverpastej o ättiksgurka o paprika o ost o marmelad såklart *L* Riktigt mumsigt. Sen hade vi en kort gudtjänst o vi sjöng lite psalmer o prästen pratade lite om Alla hjärtans dag. Sen gick vi in o fortsatte o fika o pyssla. Det var dags att göra kort igen som vi brukar göra vid denna tiden o jag gjorde detta. Gissa vem det är till :0)



Han kan ha det på kontoret o titta på ibland om han vill *L* får se om han hinner få det innan men det gör egentligen inget för där står inget om Alla Hjärtans dag så.
Sen avslutade vi med en liten sångstund med barnen. Dom är så himla gulliga o det är jättekul.

Sen var Annie o jag inne o handlade lite på Konsum o sen gick jag hem till Kasper.
Mr J hade smsat vid 11.23 det stod " Godmorgon Snäckan. Lite sent kanske. Hoppas allt är bra . Tänker på dig som alltid. Miljoner kyssar"
Den som väntar på nåt gott *L* o jag blir glad när jag än får från honom. Nu sitter han i möte o jag hoppas att han hinner ringa innan jag måste gå vid 14.30 . Måste vara på Björkbacken vid 15-tiden o sen börjar vi sjunga vid 15.30.
Får se hur många det blir som lyssnar idag eftersom det sägs att det går magsjuka där igen.

Men jag skriver mer lite senare..
Ha en jättebra dag
PÖSSSSSSSSSSSSSSSSSSSss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0