Torsdagskväll


Ja dagen har gått mycket i musikens tecken o det är inte alls fel när man som jag älskar att sjunga .
Jag gick iväg vid 20 i 3 o tyvärr hann inte mr J att ringa eftersom han inte kunde komma loss från mötet han satt i o det är helt förståeligt. Men visst är det tomt att inte få prata med honom alls på en hel dag. Men han skickade ett sms iallafall o det värmde otroligt mycket det han skrev "Glöm nu inte att jag älskar dig"  Nej hjärtat det glömmer jag inte o jag är så glad att du gör det. Blir alltid lika varm inombords när du säger eller skriver det.

När jag kom halvvägs så kom Ingrid kantorn i sin bil o hon stannade o tog upp mig o vi körde till Björkbacken. Där alla samlats, ja alla o alla vi var bara 9 st idag men tyckte det var alldeles lagom egentligen. Där kom rätt många idag o lyssnade oxå. Temat för dagen var i den kyliga vintern o handlade mycket om vinter o kyla men oxå ljus o stjärnor. 
O det blev jättebra o vi klarade av det galant om jag får säga min mening även om det blidde en liten miss på en sång men det är bara o skratta bort. Jag var iallafall inte orsaken *L*  
Sen var det dags för fika, kaffe o hembakat mumsigt vetebröd inte alls fel *L*

Sen gick jag ner till solariet o la mig en stund o det var himla skönt att koppla av o få värme. Kändes gott i hela kroppen men tiden gick alldeles för fort.
Jag gick hemåt sen o fixade middag, det blidde pyttipanna idag med stekt ägg o rödbetor o hpsås. Men mamma ringde precis när det var färdigt o pratade en liten stund men jag är rätt så van o äta ljummen mat *L*
Hon kommer inte hem förrän imorgonbitti så Kasper får nanna här inatt med o det går bra. Fast just nu är han väldigt gnällig. Vet inte vad det är om det är min kalkonmacka som hägrar eller *L*  För inte är skålen därute i köket med korv i lika kul.

Kärleken smsade vid 18.20 o tyvärr ser det inte ljust ut imorgon. Men han  gör nog så gott han kan. det hade verkligen varit kul att träffas men går det inte så går det inte. Inget att göra åt saken tyvärr. Vi får se hur det går imorgon men även om jag vill vara positiv så är det inte så lätt när det är nåt man verkligen vill vill vill *L* o man vet att chansen inte är så stor. tyvärr.

Det blev tv hela kvällen. Unga mödrar, Vem vet mest , halv 8 hos mig o sen Du är vad du äter. Herregud vet egentligen inte varför man ser skitet. Men det är inte så ofta jag ser det. Det är lika löjligt var gång. Den som ska banta klarar inte av det o fuskar o allt vad det är i 4 veckor o ser precis likadan ut men sen minsann så sätts det fart o poof så efter 8 veckor så har det tränats o ätits ordentligt o vatt hur duktig som helst  o dom är såååå slimmade *L* Ja jag säger då det o sånt skit betalar man för o se haha O Anna Skipper är bara för mycket.

Kl 21 var det absolut bättre *L* för då var det Criminal Minds o det var spännande som vanligt. Men tänk om man sluppit all reklam.

Nu sitter jag o kollar runt lite på nätet o samtidigt så lyssnar jag på Karlavagnen o det är kul ikväll för folk ringer in o sjunger för Stina Wollter så det har varit allt möjligt allt från opera till rapp. Just nu är det Igelkottaskinnet *L*
Jag ska lägga mig så snart programmet är slut för jag känner mig rätt så sliten idag.
Så får vi hoppas att fredagen den 13 är en TURdag för mig o ingen OTURSdag. För det vill vi inte ha....

Sov gott o dröm sött för det ska jag göra *L*

Åhhhhh nu är det en kille som sjunger Mr J:s favoritlåt, What a wonderful world. Den är så himla fin alltså.
Nattipussar


Så sant så sant.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0