Trött.....



Precis så kände jag mig igår ikväll så därför blev det inget bloggande då om nu nån undrar *L* Så jag tänkte att det var lika bra o vänta tills idag. Så nu kommer gårdagen.

Det var konstigt för igår när jag skrivit här om att jag inte skulle få prata med Mr J så ringde han. Andra gången nu det händer när jag precis skrivit om honom. Snacka om härlig överraskning *L* Han hade väntat på att jag skulle komma hem från affären men missat att jag smsat redan vid 2-tiden. Men gulligt hjärtat att du väntade. Det hördes att du inte alls mådde bra så jag är glad du orkade ringa mig ändå men som du sa att du ville prata med mig.
Det blev mycket skratt o du sa flera ggr att du blir så glad när du hör mig skratta o att det var så skönt att få prata med mig. Sånt värmer verkligen hjärtat o jag kan bara säga Dito *L* Vi pratade lite om din resa i april o du vet att jag inte är så glad för den o det är kanske inte så konstigt men men. Jag sa att hade du varit det då om det varit tvärtom.
Då sa han att han är så bortskämd med att jag alltid finns för honom fast inte han alltid finns det för mig. O det är så sant så sant men jag vill finnas för dig o tänker fortsätta så länge jag kan.
Du var tvungen o rusa in sen för du mådde så dåligt men du sa du skulle ringa så som idag men det tror jag inte det blir. men troligtvis kommer det ett sms *L*

Jag fixade middag sen o det blev köttfärslimpa med ärtor o morötter o ost i o bacon ovanpå o till det potatis i ugn  med lök, paprika o fetaost. Sen en smarrig sallad med avacado, fetaost o blandade rostade nötter. Riktig fest *L*

Kollade på tv o zappade mellan Lets Dance o På Spåret. Som tur var så vann Johan o Lisa med 41-27 men det var riktigt spännande ett tag när de låg lika men sen drog de fort ifrån.
Lets Dance var sådär igår. Gillar fortfarande Magnus o Morgan bäst o de fick vara kvar även denna veckan eftersom George Scott åkte ut o det kunde han gjort för länge sen. Igår stod han mest stilla medan hans partner kråmade sig omkring honom BORING...

Jag kollade på Samantha sen o det var väl ingen höjdare det heller. O tittorna var väldigt långt nere så sen bestämde jag mig för att krypa ner i sängen. Så det blev en tidig kväll igen *L* Tycker jag börjar bli riktigt duktig på det *L*



Detta Är KÄRLEK.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0