Besviken är bara förnamnet....


 Dåligt av mig men det blev inget skrivet på hela fredagen men jag har inte haft nån inspiration alls att skriva bara känt mig ledsen o besviken.
Först hade jag en lång diskussion med Patrik i Arlöv igårnatt o äntligen fick jag det där erkännandet jag bara väntat på o visst var han ledsen o bad om ursäkt för sin dumhet men vad hjälper det. Tilliten är det svåraste att behålla det kan jag säga. Jag känner att jag inte kan lita på honom igen o därför är det inget kul mer. Jag har fått nog av svek o det visste han  om o ändå gör han så mot mig. Trodde vi var bra vänner men se så fel man kan ha.
Vet inte men det är inte det lättaste att hitta vänner som man kan lita på genom nätet. Det är precis som att man måste leva i en fantasivärld eller nåt.
Jo jag träffade Jonas på nätet o han kan jag lita på till alla procent o som jag skrivit innan är han en av mina bästa tjejkompisar *L* o jag är glad att jag har honom o han finns där oftast o lyssnar på allt jämmer o gråt o tandgnisslan..Tack Vännen.

Jag  blev oxå besviken imorse, ibland är det som att man känner på sig saker  för 8.40 kom där ett sms ifrån Mr J att han troligtvis skulle köra hem från jobb för han  mådde dåligt o han hade sett så framemot att träffas idag.
Jag svarade att han kunde åtminstone ringa när han körde hem så jag fick pratat med honom idag. Kl 14.58 kom det ännu ett sms att han varit hemma länge o var besviken att dagen blivit som den blivit för han sett framemot att träffas o att han skulle ringa lite senare.
Innan dess så var jag o beställde landgångar till onsdag till styrelsemötet , 79 kr för en landgång !!!!!!!! men dom såg goda ut för den ena tjejen stod o gjorde några när jag var där. Sen var jag på Netto o handlade lite inför helgen.
Middagen bestod ovanligtvis *L* av schnitsel med klyftpotatis o svampstuvning o till det Jerry Springer. Handlade som vanligt om otrohet o de visade filmer när de blev påkomna. LÖJLIGT det syns att det är så fejkat det kan bli. Det bästa var en tjej som var stor som ett hus som sprang när hon såg killens fru komma o hon försökte hoppa över ett jättehögt staket, behöver jag säga att det inte funkade så bra *L*

Nästa sms kom 19.47 o han mådde dåligt o kunde inte ta sig ut o ringa. Nä mår man dåligt så förstår jag väl det men det borde han vetat långt innan för det är inte första gången det hänt. Bättre att skriva då att jag ska försöka ringa.
Jag blir så trött ibland men jag försöker bita ihop så gott jag kan men som sagt besvikelsen var bara förnamnet ...

Lets Dance blev det sen men idag var Magnus ingen höjdare, men Annika hans partner var i höjden mest hela tiden för deras dans såg ut att gå ut på att lyfta o lyfta. Ingen som åkte ut idag pga Magdalenas avhopp efter sin operation i veckan. Så vi får se hur det går nästa vecka men idag låg han inte bland de tre sämsta iallafall.

Sen duschade jag o sen såg jag på Samantha, fast vette sören om jag tycker den är så kul egentligen.
Sen har jag kollat lite gamla foton o kollat i min garderob o lite av varje. Tänk vad en fredagskväll kan innehålla mycket *L* varför gå ut o roa sig när man har så kul hemma *L* NOT
Måste snart lägga mig..någon önskade sig varm choklad på sängen på sin födelsedag så *L*

Tänkte bara sätta in några bilder på min älskade bästa vän Annika o mig. Kom o tänka på henne nu när jag skrev om vänner. Vi har varit de bästa vänner sen första dagen i 8an 1981. Tänk 28 år inte klokt. O vi har haft en massa kul o jag saknar henne massor för vi träffas så sällan . Hon bor uppe i Glimåkra så det blir inte så ofta men jag tänker mycket på henne. Hon har mått jättedåligt ett bra tag, hon har alldeles för mycket saker omkring sig o det är svårt att komma inpå henne nu men jag hoppas vi snart ska höras igen.SAKNAR dig gumman.

Taget 20 dec 2006 .Partytime ! - 75 kg



DE BÄSTA VÄNNER FOREVER. LOVE U

Passar på o sätta in en bild på mig som är taget för exakt 2 år sen o det var tydligen himla fint väder den dagen för solen sken. Johans 40-årsdag.

Så oskyldig man kan se ut o tur man har annan frissa nu *L*

Nu ska de melerade stängas igen o vet vem jag ska tänka på mmmm. MISS U
Skriver mer sen idag.
Många Nattipussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0