Bland fiskpinnar o Dalaelefanter

Sovdags snart igen o man får skriva några rader här innan man slår igen de melerade. Dagen har gått relativt fort o jag har gjort lite av varje. Suttit o fixat lite på datorn o sen vid 16.15 ringde Mr J mmm Det är alltid lika skönt o höra hans röst. O det har gått så bra hela veckan när vi pratat bara varit glatt o det är skönt även om vi kommer in på mer allvarliga saker emellanåt . Men det är skönt att få skratta med honom tror vi bägge behöver det . Det var mysigt idag oxå för han hade inte så bråttom för han skulle inte hämta prinsessan så han pratade på även när han kom hem för han ville prata mer med mig sa han, gulle dig *L* Ja man är glad för alla stunder med dig även om de kan vara korta. Räkna de lyckliga stunderna blott *L* 
Du lovade o försöka skicka ett sms ikväll innan du somnade men tydligen hann John Blund komma med sitt sand för inte ett sms i sikte här. Men tyvärr börjar man bli van. Men vet att du inte gör det med vilje. Viljan finns men sömnen kommer oftast ivägen. Lät inte det bra *L* Borde bli försvarsadvokat *L*


O Jag lovar jag blir glad när det väl kommer för dom brukar vara himla fina. O jag har en diger samling i mobilen *L* O jag tycker inte mindre om dig för att det inte kommer nåt . Nä tycker inte mindre om dig för någonting så garanterar att jag inte behöver säga till dig om det går neråt som du sa idag. ICKE *L* inte en chans.

Blidde fiskpinnar, potatis, gräddfil o rårivna morötter till middag o det var gott . Kollade på Unga mödrar o sen Jerry Springer. Pratade med Jonas oxå i tele. Ja jag lovar jag ska inte säga nåt men men ( virrar bara på huvudet) men Kärleken är blind . O som du sa så är du i gott sällskap med Mia o Mig *L* o ja det är mest synd om mig *L*
Men jag lovar o hålla tummarna för dig så du får en bra kväll. För jag är inte sån,  vill det bästa till mina vänner.
Men var rädd om dig. Hjärtat är mer ömtåligt än vad man tror. O du vet vem du kan skratta, prata med, skrika på o gråta ut hos. Hon kommer alltid finnas för dig.

Sen blev det semestersvenskar på 4:an o det är rätt kul o se o så typiskt svenskar haha som de som var backpackers de hade knappt pengar till mat o fick tigga sig till vatten för att ha till sina snabbnudlar men de hade en öl i handen. Men som sagt vätska är ju det viktigaste så man överlever *L* O herregud man kan ju köpa en middag i Thailand för en femma så jag fattar inte de körde med snabbnudlar.
Kul o se hur folk prutar hela tiden oxå på allt,  att de tyckte allt var dyrt men hallå 100 bath är ca 23 kr *L* o visst 2 plastinpackade dalaelefanter för 46 kr men det är ju hantverk tänk på det *L* o tuktuken gick på ca 60 kr. Jag betalade 75 kr en gång för att åka från Almgården till Husie Vårdcentral o inte sören prutade jag *L* fast hade jag visst det var så dyrt hade jag gått även om jag inte kunde *L* måste vatt fel taxibolag jag ringde. Hade jag nu känt dig då Jonas så hade jag ringt dig så hade jag väl fått det några kr billigare. Kompisrabatt eller " Blink"
På tal om prutning så är jag inte ett dugg bra på det. I Sverige skulle jag aldrig få för mig att pruta när jag går på loppis o så. I somras var vi på loppis i Lund o där var en jättefin mjukisko. Hon ville ha 2 kr !! VAAA 2 kr sa jag . Här har du tio kronor direkt. Man vet själv hur det är att sälja på loppis. inte den lättaste sak. Fast inte tror jag att hon blev rikare på dom 8 kronorna men vem vet *L*
När vi var på Teneriffa 2007 så prutade Johan på allt på marknaderna som vi var intresserade av alltså *L*
Vi kollade på en jättefin linneduk o säljaren han pratade om den som om det var världens 8 underverk. Den var gjord si o så o det var väl hans mamma som suttit o gjort den uppe i nån by vid  foten av Teide i fotogenlampans sken eller nåt. Han skulle iallafall ha 1500 kr för den o då fick man linnetabletter till oxå. Men efter många om o men så var den nere på 400 kr o då slog Johan till. O ja den är jättefin. Sen på nästa marknad så prutades det på en linneduk till *L* plånbok o skor.  

O Nä det är inte Johan på bilden *L* Liknar mer en av mina styvfädrar Gösta *L*

Senare ikväll pratade jag med Patrik en stund. Hade en trevlig pratstund som alltid o han undrade om vi skulle fika snart. Ja vi får se vad som händer.
På tal om Patrik , Ja min gamla kärlek i Hästveda suck så mailade jag hans bror Hippas ikväll på en sida o han svarade o efteråt tänkte jag men herregud varför gjorde jag nu så . Jag måste glömma o gå vidare. Mitt hjärta tillhör en annan o Patriks svek var det värsta jag varit med om så. Önskar ingen människa det som jag fått gå igenom så jag vet inte varför man måste riva upp saker så.  Det värsta är att de har lika fint leende så det syns de är brödrar o de sjunger lika fint.  Kolla in o lyssna  här.
www.hippas.se

Nä nu får man nog krypa ner i sängen o försöka sova. Ska snart upp igen kan inte sitta här hela natten o skriva.
Tack för idag
Sov jättegott
Många nattipussar









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0