Måndagförmiddag

Dagens namn är Bodil så mamma Grattis På Namnsdagen *L* jaja jag vet du hatar namnet men det är då inte bättre och heta Anette. Sov ganska så gott inatt men hade en massa knepiga drömmar, ibland är det rena filmen alltså *L*
Pratade med Jonas för en stund sen, inte pratat i tele sen i ons så det är klart jag saknat att prata med honom. Jonas är min bästa "tjejkompis"
brukar jag säga. Det han inte vet om mig är nog inte värt att veta och vi kan prata om allting och skvallra precis som man gör med sina tjejkompisar fast Jonas är bättre *L* för tjejer kan tyvärr vara för jäkliga. O Jonas jag håller tummarna, vi sitter i samma sits på ett ungefär så jag vet hur det känns men jag hoppas att allt löser sig till det bästa.
Nu ska jag gå en promenix o handla lite.....tänk om det bara varit lite sol oxå men nää grått o trist.
Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0