Måndagkväll

Måndagkväll o kl är nu snart 22.30 och jag tänkte skriva lite om vad som hänt idag, inte för att det är så mycket men men. Gick en lång promenix innan idag och  det var skönt även om det var lite kallt Brrr. Sen gick jag hem o käkade och satte mig vid datorn och kollade runt på lite olika sidor. Sen vid 16.30 ringde Mr J , mmm lika härligt som alltid och du lät jättepigg. Vi pratade om lite av varje och jag höll på och dö av skratt när du berättade om prinsessan om vad hon gjort igår. Kan se det framför mig *L* när hon kom tebax  Ja sådan pappa sådan dotter *L* . Du sa du skulle skicka ett sms ikväll innan du somnade men det har inte kommit nåt än :(  får se om det kommer lite senare. Annars kommer det säkert ett imorgonbitti om man har tur.
Klockan 18.30 klädde jag på mig och jag tog mina nya kängor, det är kärlek *L* köpte dom i fredags för 64 kr på ÖB. Precis min färg man blir aldrig vuxen *L* tror väl fortfarande jag är en liten prinsessa jag med *L*
Håll med, är dom inte fina så säg


Kl 19 var det dags för kören och vi ska ha en konsert med Py Bäckman den 29 mars i kyrkan så gissa vad vi övar på nu *L* Vi körde en sång om och om igen med alla stämmor osv och en sak är säker att nu kan man den utantill, alltid nåt. I slutet av den lugna fina låten skulle man ha körgnol  stod det , körgnol ??? jovisst gnola vet man ju vad det är men att göra det i kör *L* är det att sjunga tradelitan lej i slutet då eller haha Nää vi körde lite ooooooooo som vanligt och visst blev det stämningsfullt.
Sen skulle vi sjunga Koppången och visst är den himla fin men GUUUD vad man ska sjunga högt och just nu låter det mer som att de släppt in en bunke med katter som gnäller men det är långt till den 29 mars *L* och tur är det om  ni frågar mig. 
Nä då sjunger Helen Sjöholm eller Sanna Nielsen den underbart vackert. Kan vi inte köra den playback med nån av dom haha

http://www.youtube.com/watch?v=1mBynRbV5Bw


När jag gick hem sen så snöade det så smått oh sen när jag satt och åt och kollade på tv så kom det jättestora flingor.  Brrrrr hoppas bara det är borta imorgon fast det är klart var gång jag ska gå och träna så är det regn eller nåt så jag förvånas inte *L*
Pratade med Jonas lite på Msn och jag kan inte förstå vissa saker men men vi hoppas det löser sig som sagt men ibland undrar man hur folk tänker och fungerar.
Nu ska jag kolla runt lite och svara på mail. 
Sov gott och dröm sött och krama kudden.
Nattikramar 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0