Natten till onsdag

Snart nattidags o det ska bli skönt, hoppas bara jag kan sova o slipper ligga o fundera en massa. Jag har en himla träningsvärk oxå inte kul men det ska ju kännas att man arbetat *L*
Gjort lite av varje i eftermiddags o sen ringde Mr J vid kvart i fem o han var lite försenad skulle hämta prinsessan innan kl 17 men de börjar nog bli vana att han är sen *L*  Men det var lika mysigt o prata som alltid o det var mycket skratt. Man kan inte annat än att tycka så himla mycket om dig. Ska bli kul o planera trippen *L* Vi har ju pratat om det i snart ett år så. Du var tvungen att rusa mitt i men sa att du ev ringde igen lite senare men det blev hinder som vanligt men där kom ett sms iallafall att du ringde imorgon *L*
Jag käkade räkmackor till middag mums o sen kollade jag på tv men där var inget kul. Vissa är ju nyfikna o går in o kollar vem som vinner Topmodel långt innan så det är inte ens kul att se *L*
Jag gick in på nätet o kollade runt lite istället o svarade på mail. Jag pratade med Patrik sen på msn så tiden gick fort.
När jag skulle posta detta så funkade inget så jag får sätta in det nu igen o hoppas att det vill *L*
Skriver mer sen
PÖSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0