Onsdag

Blev sent innan jag somnade tiden bara springer på o det var kul o prata med Patrik. Vi har inte känt varandra så länge men vi är bra vänner. Sov gott inatt o vaknade vid 9 ungefär o sen ringde Jonas vid halv 11 o jag ber verkligen om ursäkt för allt det var dumt av mig som du sa har man sagt A ska man säga B . Men ibland är jag som jag är o jag gjorde det inte för att vara dum. Jag fattar fortfarande Nada hur människan tänker o funkar men som du säger det är att ta en dag i taget. O skönt att vi blev vänner igen för det är inget kul att sluta som ovänner det tror jag inte nån av oss tycker. O du vet varför jag gör saker o ting vill inte du ska bli sårad fler gånger det är du alldeles för värdefull för men vissa kanske inser det en dag.
O jag blev glad när du blev stolt att jag namngett min blogg efter vad du kallar mig ibland. Du vet att det är ett av det  gulligaste ord jag vet o blir alltid lika glad var gång du kallar mig det. Det andra ordet är Snäckan o det är bara muraren o Mr J som får kalla mig det *L*

På tal om Mr J så hittade jag en sak på nätet igår när jag kollade runt. Denna tycker jag verkligen de ska börja tillverka *L* Jag lovar jag köper en på studs

The Kissphone ( kysstelefonen) gör att du kan skicka kyssar (och du kan ta emot kyssar från andra).

Vill du skicka en kyss till någon trycker du din mun mot telefonen. Telefonen känner då av tryck, temperatur och sug och kan skicka just en sådan kyss till mottagaren. På samma sätt kan du få kyssar skickade till dig från någon annan - du tar emot dem via telefonens läppar Skulle du sakna partner kan du få en kyss av exempelvis Antonio Banderas, det finns nämligen en inbyggd "kyss-bank".
Haha ja tokiga saker men GUD VAD GOTT ATT KUNNA FÅ EN KYSS AV MR J NÄRSOMHELST *L*
Måste vara några galna japaner som kommit på det *L*
 
"Att Kyssas är som att dricka te ur en tesil man kan aldrig få nog"

Jag har varit ute o gått en lång runda Brrrr vad kyligt idag så det gäller att pina på så man håller värmen . Därför bra med "Hallå Du Gamle Indian" med Scotts i hörlurna .Då går det alltid snabbt . Älskar den versionen men har inte fattat varför de inte kör tredje versen men men.
Lika grått o trist idag man behöver verkligen solen men den lyser med sin frånvaro :(
Ska äta lite nu men återkommer.

PÖSS






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0