Tisdag

Vaknade vid 8 imorse o jag  slapp en massa snö, skönt om jag får säga det . Lite lättare o ta sig till träningen utan att behöva trampa omkring i en massa snö. Det räckte att jag slog en rejäl värmölla i höstas när det hade snöat. Poof sa det så låg jag på marken men jag var lika fort uppe igen, hur det nu gick till man är inte den vigaste av människor precis men det är väl så när man tror att hela världen ser på *L*
Iallafall så var det träning kl 10 hos sjukgymnasten och hon blev glad o se mig. Jag har inte tränat sen i slutet av dec.
Men jag är inte så pigg och känner mig snörvlig o har ont i kroppen så det gällde att ta det lugnt idag. Det blev gångbandet först i 10 min o det blev 700 m. Tur man inte går 700 m på 10 min annars *L* fast det är lite annorlunda på ett gångband . Sen hade jag styrketräning i 30 min o tränade armar o ben o ja det känns nu *L*
Nu blir det inte träning på en vecka så det blir att promenixa istället o det är inte så dumt det heller. Lite bra musik eller trevligt sällskap per mobil så funkar allt.
Sen pratade jag med Jonas i just mobilen , vårt sedvanliga samtal fast idag blev det lite uppskjutet. Vi pratade på som vanligt om ditten o datten o visst var det skönt du fick smset men förstår dig ibland, det är inte lätt alla gånger med kärleken men men.
Frukost blev det sen o det smakade gott efter träningen då blir man alltid lite extra hungrig.
Fick inget sms imorse av Mr J och det gjorde mig lite besviken eftersom han skulle skärpa sig *L* fast 12.39 kom det o det stod bla "Tänker på dig" så smälte man igen . Ja Jonas det är kul att få sms *L* jag erkänner. Även om man ibland blir lite tveksam över vissa saker men man måste ge det en chans.
Längtar iallafall tills han ringer när han kör hem o man tänker på honom 24/7 ju *L*
Tänkte leta fram lite gamla bilder nu som man kan scanna in i datorn.
Men vi ses lite senare.
PÖSSEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0