Natt igen

Ska försöka summera resten av dagen men kan väl säga att jag är himla trött nu så inatt blir det bara kort. Har nog tusen funderingar som går runt i hjärnan så lite svårt o koncentrera sig.
Idag kom mina skor i postlådan. Väntat på dom i en vecka o  gissa vilken färg *L* Nääää kan dom vara rosa *L*
      
Fina var dom iallafall fast lite för stora. Är en 38 men här hade det räckt med 37 men inte lätt när man köper på Tradera. Ibland är det för stort ibland för smått så i slutändan så jämnar det väl ut sig *L* Jag kan ha dom o det är det viktigaste .

Det kom inget sms idag från Mr J men han ringde den vanliga tiden o idag var det inte lika glatt från början men det ordnade sig sen. Han hade ont i huvudet o jag var inte på så gott humör. Man kan inte vara det jämt. Jag sa jag var besviken att han inte skickat nåt o då kom det vanliga att han ska skärpa sig. Haha ja du det har jag hört såååå många ggr . Men jag får klara mig ändå. Han frågade om han fick komma imorgon ( läs idag) o jag brukar väl inte säga nej *L* men vi får se vad som händer om inte annat så kommer det ett sms imorgonbitti att han inte kan komma ifrån. Men det hade varit kul om du kom var länge sen ju. Över en månad.
Men det blev bättre ju längre samtalet gick o det blidde  skratt idag oxå *L* o förlåt om jag skrämde dig med vissa saker. Man kan väl få drömma *L*
O nix inget nattisms idag heller. Har inte kommit det sen i måndags tror jag. Men jag vet att du har svårt att hålla ögonen öppna på kvällen o att du somnar framför tvn men du har slitit hårt hela dagen så det är dig väl förtjänt.
Så jag tror du sover som en gris just nu *L* o låter som en haha

Ikväll blev det räkmackor igen till middag. Ingen större fantasi på detta stället . Kollade lite på tv o zappade runt. Hittade inget så jag gick o satte fötterna i blött istället. Kände att det behövdes. Skönt med lena o goa fötter.
Vet inte men jag har nog vatt ko i mitt förra liv *L* MUUUUUU


Kl 21 Var det Criminal Minds o det var lika spännande som alltid men jobbigt med en massa reklam som varar i all evighet :(

Åt min nattmacka för en stund sen. Älskar franskbröd med banan påminner om när man var liten o var hos farmor *L* hon brukade bjuda på det o det är mums.


Nu måste jag lägga mig känner att ögonen snart går i kors.
Men vi hörs snart igen.
Nattipussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0