Filmer

Hade filmhelg eftersom vädret var som det var o vi passade på att hyra film för vad passar bättre när det regnar o åskar ute *L*
Vi såg Patrik 1.5 o den var bra o musiken var inte helt fel för en countrylover som mig haha


 

Vi såg The Wrestler i lördagskväll o den var jättebra men vilket slut haha Mickey Rourke gjorde verkligen en kanonroll.
Sen blev det Bedtime Stories med Adam Sandler men jag vet inte ..tyckte inte den var någon höjdare precis.

Den absolut bästa av filmerna var Benjamin Buttons otroliga liv. Den varade i 159 minuter men man satt o förundrades över filmen hela tiden o ja Susanne grät verkligen massor i slutet. Det var en otroligt bra o fin film en av de bästa jag sett. Inte för att Brad Pitt är en av mina favoritskådisar men i denna filmen var han kanon. Så har ni inte sett den  SE den ..


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0