Fredag 3 juli


Att gå upp idag var ingen höjdare *L* Gud så trött jag var i både kropp o själ..kändes som jag inte sovit på 14 dagar.
Jag låg kvar länge i sängen men fick till sist masa mig upp.
Jag var inte hemma förrän vid 12 inatt o man hade ju vatt uppe tidigt.
Vi hade jättetrevligt igår iallafall. God mat o god dricka :) ja det blev två glas vin fast jag inte ska dricka men det var svalkande o gott till maten som var kallskuret med sallad o jättesmarrig potatisgratäng. Sen var det mumsig tårta oxå :) inte för att man behöver det men man måste ta en bit ( blev två haha )
Det blev mycket sång o musik oxå så är det när ens pappa är musiker o mamma o jag var vokalissor :) Jättekul.
Det var en härlig kväll o vädret kanon fast lite mycket knott..

När jag kom hem så hade jag fått sms från J o det var härligt..du är så himla go :) Längtar så efter dig.
Men idag har jag inte hört ett ljud än men det kommer säkert snart :)

Jag har varit på torget o handlat potatis o en stor bit vattenmelon mums. Sen handlade jag lite på Konsum oxå.
Har beställt hamburgertallrik ikväll :) sååå sugen på det med massa rå lök. Love it..så jag sa till Johan att jag MÅSTE ha det ikväll haha  inte lätt :)

Får passa på o gratulera Linda som blev Moster igår :)
Får oxå önska Malin o Jonas lycka till nu när Malin blivit gravid igen. Håller tummarna för att det ska gå jättebra denna gången :)

Nä nu ska jag gå o hänga upp tvätten :)  
                                                                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0