Godnatt



Dags att försöka stänga de melerade o få lite lugn men det är inte det lättaste med en orolig själ. Det känns inte alls bra just nu med någonting även om jag försöker o ta varje dag som den kommer. Man har alldeles för mycket att tänka på som man vill ska bli till det bästa men kommer det att bli så. Ja det är den stora frågan o jag får vänta på svaret i 14 dagar till :( Det är en låååång väntan o egentligen vet jag inte om jag vill veta svaret eller är det som jag känner att svaret blir negativt ändå. Men när jag säger så blir svaret varje gång att jag inte ska tänka så. Så jag är väl inte den stora losern än o jag önskar verkligen att jag aldrig ska bli det men så som det känns nu så känner jag mig redan som den.
Jag känner mig otroligt ensam många ggr o tyvärr har det blivit många förlåt den sista veckan från dig. Men jag säger att du behöver inte be om ursäkt. Det finns bara ingen plats o tid för mig just nu för dig o det kan jag förstå på många sätt men som du själv säger så är det nu som jag behöver dig o det är ju så men men.
Att man kan  ha så svårt för att sova att det ska gnaga i en hela tiden. Jag är lika rädd som dig det är bara o konstatera men man måste våga för att vinna sägs det. O man kan inte se massa negativt i det utan det finns säkerligen många positiva saker med det oxå ska du se.
För mig är du det finaste som finns o jag längtar efter din trygga famn, att få smeka din kind o röra med fingret över dina mysiga läppar o titta in i dina fina ögon med de allra vackraste ögonfransar. Jag har sagt det tusentals ggr men det går aldrig att säga för många. Jag har aldrig älskat nån så mycket som jag älskar dig o du har betytt o betyder massor för mig o du är som min bästa vän samtidigt som jag älskar dig mest av allt. Att få skratta tillsammans med dig värmer i hela kroppen. Att kunna prata om allt möjligt för prata är nåt vi kan *L* haha ja när du får en syl i vädret *L*
Vårt öde är förutbestämt sägs det men jag ber till Gud att allt ska bli jättebra o att vi kommer finnas för varandra för alltid. Även om det kanske inte blir som tänkt. Men man ska aldrig säga aldrig. Bara o hålla tummarna ...

Godnatt Världen
Godnatt Älskling
Miljoner Nattikyssar





Nova Linnea Är En Vacker Ängel Nu....Sov Gott ! 

                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0