Hur Länge...



ska min kropp o själ orka ??? Känns som jag ska explodera hela tiden. Vill bara sätta mig ner o storgråta hela tiden känns det som. Ångesten gnager i mig hela tiden o jag känner att min ork håller på o ta slut.
Börjar kännas som förra året snart som var det värsta i mitt liv. När Patrik svek mig så otroligt o jag mådde så fruktansvärt dåligt jättelänge. Då ångesten höll ett grepp om mig hela tiden o inte ville släppa.
Då Jörgen kom du in i mitt liv på ett helt annat sätt än innan . Då sa du de magiska orden o visade din kärlek o gjorde mig lycklig igen på många sätt. Att kunna skratta igen o må bra på alla sätt. Du lovade mig att aldrig svika o det har känts bra o veta o jag tror absolut inte du ska göra det nu heller. Jag kan ärligt säga att jag aldrig varit så förälskad som jag är i dig. Tyvärr är du inte min o jag är väldigt tveksam om det någonsin blir så även om det är min allra högsta önskan o det har jag sagt till dig så många ggr. Det är inte lätt att vara förälskad i en gift man men som sagt jag gick in i detta med öppna ögon o det var inte meningen att det skulle bli så som det blivit men jag är tacksam att det blivit så mycket bättre än vad vi planerade. Du är en underbar man o du gör så gott du kan hela tiden för att kunna räcka till men tyvärr misslyckas det ganska så ofta men det är inget du tycker om utan du tycker inte om att göra mig ledsen. För det är du väldigt medveten om att du gör o jag tror det är en sak som gnager hårt i dig oxå.
Jag förstår att det inte är så lätt för dig heller att bara lämna allt o gå efter så många år o jag säger inget över att du måste tänka på hur du vill göra o det är inte lätt heller när det är barn inblandade. Men som du säger så känns din fru ibland mer som en bästa vän o det blir väl lätt så när man varit ihop i så många år. Visst förstår jag om du fortfarande har känslor kvar för henne, det är väl sånt man inte bara kastar iväg men du säger att du älskar mig mer än henne. O det har växt fram mer o mer kärlek mellan oss o det känns underbart o hoppas inte vi kommer o slänga bort det bara. Att vi inte ger varandra en chans....



Tack Malin för dina fina ord. Känns skönt att någon människa förstår hur det känns att leva i ett sk förhållande med en gift man, en som själv varit med om det o vet alla turer omkring det. All lycka, kärlek men oxå besvikelse o ledsamheter. Det är väldigt svårt när man inte har någon att prata med det om. Eftersom alla tycker man är en idiot som inte fattar osv Men kärleken kan man inte rå för o är det nåt jag gör så är det verkligen att älska Jörgen.
Så det är skönt att du skrev som du gjorde Malin...



Ja jag behöver väl inte berätta att det aldrig blev något telefonsamtal ikväll. Tror det märks ändå. Det blev ett sms där han skrev att han börjar må dåligt igen men att jag inte ska glömma att han älskar mig. 
Ja då är vi två som mår dåligt för det är något som jag verkligen gör o jag hoppas verkligen att vi båda snart ska må bättre för vi kan inte ha det såhär. O jag älskar dig o saknar dig så otroligt mycket o jag önskar att jag fick krypa in i din famn. 


Nu ska jag se om det funkar att sova. Ska upp tidigt o ha tanterna på fika som alla onsdagar.

Sov Gott Världen
Sov Gott Älskling

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0