Natten till 10 juli



Har pratat med Jörgen i 2 ½ timme nu i telefon ( förresten Grattis på namndagen igår älskling  :) Du får ha presenten lite senare :) o det var ett väldigt omtumlande samtal på många sätt. Jag vet inte riktígt vad jag säga om det. Det var både skratt o gråt ..längtan..förtvivlan o framförallt mycket kärlek. En sak är säkert o det är att ingen av oss har det lätt just nu eftersom det är mycket som ska fungera o inget ska hafsas fram utan allt ska vara bra i slutändan.
Men som du sa igår så ångrar du inte en sekund att du träffade mig o jag kan bara hålla med. Dessa åren har varit underbara o det kan bara bli bättre :) O varje gång du säger att du älskar mig så blir mitt hjärta så varmt.
O som du skrev i ditt sms innan när du kom hem efter vårt samtal..att du vill att jag ska förstå dina känslor att du verkligen älskar mig. Jag lovar att skärpa mig o försöka lita på dig mer o inte vara rädd för att bli bränd ännu en gång men som du vet så bränt barn skyr elden. Men du har hela tiden sagt att du aldrig kommer att svika mig o att jag är så underbar o go o ingen är som jag o det känns så skönt att höra. Visst är jag fenomenal på att analysera o tolka saker :) men jag vet att jag måste sluta med det o ta var dag som den kommer istället så ska allt bli bra.
ÄLSKAR Dig MEST AV ALLT...
Har bara en jobbig sak framför mig men jag vet det är ett måste men det känns inte kul :(  Men är bara det över så blir säkert det andra bra oxå får vi hoppas

Annars har vår vecka vatt jättebra o vi har pratat massor i tele o det känns jätteskönt  o massa goa sms o nu håller vi på o planerar som mest på vår resa som helt plötsligt blivit ett helt nytt resmål *L*  Men det låter himla kul :)
Men jag hade nog föredragit en härlig strandpromenad med massa fiskrestauranger :) men vem vet jag får kanske som jag vill ändå :)  Men jag hade ju kunnat vara var som helst egentligen bara du är med mig...

Jag har jobbat i veckan o haft tanterna på besök så det mesta har vatt som vanligt :)
Mamma o jag var på Suckarnas gång i Simrishamn i lördags o sålde lite saker o det gick ganska bra fast jag köpte mest saker haha linne o mattor o världens gulligaste stövlar :) Var bara tvungen ..strl 21 vet vem som kommer o springa omkring i dom sen *L*  ett fynd 45 kr..använda tre ggr av en liten Vincent :)



Nä nu måste jag försöka sova även om det går runt i huvudet med allt. Ska upp tidigt ...

Sov Gott Världen
Sov Gott Älskling
LOVE U
IN DREAMS
Miljoner Nattikyssar Din Snäckan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0