Natti...



Dags för sängen är ju jobbedags igen imorgon så man får väl se om det funkar att sova inatt är så himla varmt o kvavt. Det hjälpte inte ett dugg med åskan innan idag tyvärr.
Eftermiddagen var bra annars fast jag är himla öm i ........ fast det hör väl till :) men lite jobbigt haha
Jag satt o läste gamla mail från Kärleken idag. Ända sen 2005 *L* Riktigt kul att läsa dom o se hur allt förändrats ..fast när vi hade pratat första gången i tele 2006 så kände vi oss bägge som fjorton igen :) så det var starten på nåt underbart. Du brukar säga att du är trögstartad att det kan ta tid men du vill vara riktigt säker på din sak o det har du verkligen blivit :) Så den som väntar på nåt gott *L*
Det är inte klokt egentligen att vi pratat i tele i 2½ år  är det konstigt att man är beroende av dig haha o du av mig...

Du ringde lite efter tre o vi pratade en bra stund o det var himla mysigt ;) Vet du om att du är underbar ..har du hört mig säga det nångång haha
Du skulle höra av dig senare igen..

Blev en lugn kväll med tv o mitt i Bachelorette så rann tårarna igen..herregud vad man är känslig *L* Men jag fattar inte DeAnna överhuvudtaget..läste ju på nätet vem hon valde..är människan hjärndöd när hon kunde få den finaste av alla. Men det funkade inte med den hon valde så hon gick till den andre istället. Ja se fruntimmer haha

Fick ett sms från Kärleken vid halv tio att han försökt ringa men inte kom fram att det strulade igen. Typiskt. Han skulle försöka sova o vi hördes imorgon. Han saknade mig o älskar mig. Mmm hjärtat GISSA vad jag gör :)
In dreams baby....

Sov Gott Världen
Sov Gott Älskling
LOVE U MOST OF ALL



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0