Söndagskväll



Ska snart sova men ville bara skriva några små rader så folk vet man lever :) om nu nån skulle sakna en *L*
Har kommit ifrån detta med bloggande lite grann nu för jag har svårt att sätta saker o ting på pränt men det blir kanske bättre får jag hoppas.

Helgen har varit lugn o skön. I fredagskväll så ringde Kärleken o pratade en stund o det var härligt att höra honom. Har blivit mest sms den sista tiden för som du säger så är du en tidsoptimist *L* Även om du tänkt ringa så kommer det saker o ting ivägen. Men så länge jag vet vi finns för varandra så är det ingen fara o det vet du om.

B-O var här o vi köpte hämtmat o det blev det vanliga för mig o de andra åt pizza o bakad potatis med kebab.
Han körde hem vid halv elva o sen satt jag en stund vid datorn.

Igår var jag själv hela dagen o det är aldrig fel. Höll på o fixade med musik o lite sånt. Fick sms från J att han skulle ringa lite senare men sen fick de gäster som aldrig ville gå o sen ösregnade det så det blev bara sms igen, det sista lite över tolv.
Vi käkade fläskfilegryta o det var jättegott som alltid o vi kollade på film. Först Hancock o den var ganska så bra o sen såg vi Kuriren o den var bättre än jag trodde.
Jag la mig vid halv ett tiden mådde inte så bra o det känns tråkigt.
Var uppe flera ggr inatt.

Mamma ringde o väckte mig o sen kom hon o hämtade Kasper som jag haft sen fredags o vi käkade nya frallor o snackade lite. Hon säger vissa saker som får mig att fundera även om jag inte vill lyssna på det men hon säger det inte för att vara elak utan hon vill mig säkert väl.

Kl 15 åkte vi till B-O som hade kalas för han fyllde år idag o han bjöd på pastasallad o sen blev det kakor o tårta.
Var hemma igen vid halv åtta o Kärleken hade smsat vid halv fyra att han tänkte på mig o att det var mög att det blev som det blev igår o att han skulle ringa senare. Jag smsade till honom att jag kommit hem så han kunde ringa när han ville/kunde.

Han ringde lite över åtta o vi pratade i en timme. Mmmm säger jag bara. Du är så himla go o de orden du sa idag de gick direkt till hjärtat o då försvann all ovisshet så skönt när det bara kommer så spontant o förlåt att jag var tvungen att ställa frågan jag ställde men jag ville bara ha klarhet. Inte för att jag trodde nåt annat. Du är inte så, det skulle jag aldrig kunna tro om dig.  
Du känner själv att det blivit fel den sista tiden men vi lär ha mer tid för varandra snart o det ska bli jättehärligt.
Jag älskar dig av hela mitt hjärta o snart såååååå *L* LÄNGTAR *L*
 
Sov Gott Världen
Sov Gott Älskling
Miljontals Nattikyssar

Här är en video till dig *L* Hoppas du får jättekul :)




Kommentarer
Postat av: malla

Det var en himla tur.....

måste ju hålla oss uppdaterade hur det går med J...

Kram M

2009-07-27 @ 13:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0