Till Minne..



Idag för ett år sen så dog en jättefin vän till mig Eva. Hon fick tyvärr skelettcancer o dog inom 6 månader 52 år gammal. Hon var en ängel på jorden o blev den allra finaste ängeln i himlen oxå kan jag tänka mig.
Hon ställde alltid upp för alla o speciellt för mig när jag mådde som sämst. Följde med mig till sjukhuset o fanns alltid för mig o det betydde mycket för mig. Vet inte hur jag skulle klarat mig annars. Så Tack Eva för att du fanns för mig.
Önskar bara att du hade fått leva lite till o fått se ditt kära barnbarn växa upp.
Jag tänker ofta på dig o du var himla tokig ibland haha Du var jämt hungrig o var du än var så hade du alltid mackor med dig i väskan *L*

Många Kramar till den finaste Ängeln av de alla....

Kommentarer
Postat av: Malla

Vad trist ....

Jag förlorade med min bästa vän till cancern.

Men jag är glad att du är tbx och bloggar i alla fall......vill ju vet vad som händer med JL

Ha en skön torsdag

Kram M

2009-07-02 @ 12:13:08
URL: http://cactusflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0