Tisdag 21 juli


Tisdag idag o som sagt så känns allt upp o ner men det är bara o bita ihop o se till att dagarna blir bra ändå.
Hade svårt o sova inatt men till slut så lyckades jag med det oxå o jag sov ganska så länge fast jag vaknade flera ggr. Inte hört ett ljud från J sen kl 18 igår men jag hoppas allt är bra med honom. Du finns i mina tankar hela tiden.
Jag har vatt på banken o betalt en tunika jag köpte på nätet innan o sen har jag vatt på torget o handlat potatis, kål, gurka, bananer o vattenmelon. Vädret är väldigt knepigt idag ena stunden är det soligt o fint o nästa är det grått o trist. Typiskt juliväder känns det som.

Har ju glömt att berätta att jag passar världens goaste lilla hund o gjort det sen i fredags. Ja får snart kalla det här huset för Susannes hundpensionat *L* men det är bra med lånehundar ju *L*
Rakel heter denna o är en sjuårig liten Jack Russel o hon är jättego o snäll. Hennes nos är precis som på ett gosedjur haha Hon ska åka hem ikväll så det blir tomt igen men hoppas jag får passa henne igen :)



Nederst visar hon den fina sidan *L*




Nä nu får jag väl gå o tömma diskmaskinen o fixa lite här..

Skriver mer sen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0