Tisdag hela dagen..



Får väl först skriva lite om måndagen.
Johan hade semester o kunde ligga kvar i sängen o gotta sig på sjusovardagen *L* medans denna stackaren fick gå upp o göra sig iordning o åka till Simrishamn o jobba som alla måndagar.
Men det gick bra o vi fick städat våra 17 trappor o var färdiga till halv 12. Hasse tyckte det var tråkigt jag inte var med i lördags men när bussarna är som de är så. Vill inte vara i Simrishamn hela natten *L* Dansen slutade kl 1 o första bussen gick hem kl 8 på morgonen.

Jag åkte hem 11.50 o Johan kom o hämtade mig vid bussen o vi körde o handlade lite o sen hem o fika.
Fick sms från Kärleken att han tänker på mig o att jag skulle höra av mig när jag kom hem så jag smsade till honom.
Sen la jag mig o vilade var jättetrött o Johan körde till Staffanstorp o köpte blommor o lite saker till dammen.
Kärleken smsade vid kvart i sex att han var i stan men skulle ringa lite senare.

Det blev rester till middag o sen kollade jag på tv. Blev lite zappande fram o tebax. Sen satte jag mig lite vid datorn medans Johan såg klart en film.
Ingen som ringde o jag orkade inte sitta uppe längre var helt orolig i kroppen. Det blev ett sms till honom att det var en ledsen Susanne som gick till sängs med ett tungt hjärta.
Natten var lång o många ggr vaknade jag till o kände mig jättedålig.....

Alexandra Burke En fantastisk sångerska o jag älskar denna låten.






Jag vaknade vid 8 tiden o kunde inte somna om. Typiskt när man kan sova så länge man vill. Ska vara själv hela dagen för Johan ska till sin mamma.
Kl 9 kom där ett sms från Kärleken att han verkligen bad om ursäkt för igår att han somnat till tv:n. Att han ringer senare idag o att han älskar mig.

Jag vet inte vad jag ska säga. Känner mig totalt tom i kroppen o tårarna är hela tiden så nära så nära. Det går inte att ha det såhär. Jag kommer att ta kål på mig själv o alla säger att jag inte är värd att ha det såhär men jag älskar dig o det är jag själv som gått med på att ha det såhär o det är jag medveten om. Jag vet att du inte gör det med vilja heller det hade varit en helt annan sak. Men vi måste få det till att fungera o få det att bli bra på alla sätt. Jag vet att det inte är lätt för dig heller.
Jag försökte svara på ditt sms flera ggr men det gick inte. Hade blivit så fel garanterar jag så det är bättre att ta det när vi pratar nästa gång.
Lite över 12 kom där ett nytt o då bad du om ursäkt igen o skrev att du har det jobbigt med allt nu o att antingen ligger du vaken eller så stänger din kropp av o du skulle ringa sen om det är ok.
Men älskade hjärtat jag har sagt till dig tusen ggr att inte be om ursäkt o jag vet att vi bägge har det jättejobbigt nu men har vi tur kommer allt att lösas till det bästa. Jag vill inget hellre än att du ringer så det behöver du inte ens fråga om. Jag älskar dig så fruktansvärt mycket o jag vill bara att allt ska bli bra så vi båda kan må bra igen.
Det är olidligt att behöva gå såhär o inte veta vad som ska hända o jag ber till gudarna att det snart ska vara över med all väntan .....


Kommentarer
Postat av: Malla

Kära favoritnäskusin...



Jag förstår din längtan din kärlek ditt dilemma mer än du anar.

Men precis som du själva skriver....Hur länge orkar man gå och lägga sig ledsen och besviken när de inte hör av sig som de ska eller har lovat.

Jag känner så väl igen mig i det du skriver och det förhållande jag levde i under fyra år med en gift man som min stora kärlek....

Ta hand om dig gumman...och jag håller bara med alla andra....DU är värd en egen kärlek...

Kram Från Malla

2009-07-28 @ 15:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0