Torsdag 2 juli





Så nu var man hemma efter dagens slit :) slit o slit tycker det har vatt ganska så lugnt idag :) Mia hade bestämt ny ordning igen så det var ändring på schemat o vi hann t om fika hemma hos Hasse idag med nya frallor. Inte alls dumt  vi satt ute på hans balkong för där var så varmt i läghenheten puh Men han bodde fint, hade etagevåning.

Jag hann med 12.10 bussen iallafall o det var skönt. Jag sitter o käkar lite grillad kycklingfile o sallad nu o ska vila sen en stund innan jag ska göra mig iordning. Ska på 60-årsuppvaktning idag till min styvmor i Eslöv.
Inte hört nåt från Kärleken idag men hoppas det snart kommer. Saknar dig hjärtat.

Skriver mer sen
PÖSSSSSSSSSs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0