10 juni..onsdag



Ja idag behöver man verkligen muntras upp lite. Solen är bara uppe några minuter åt gången. Tråkigt. var är sommaren alltså ??? Är jättetrött idag. Hände en tråkig sak innan jag skulle lägga mig o jag blev jätterädd men som tur var så var det inte så farligt. Sen när jag väl kom i säng hade jag världens konstigaste dröm som kändes som verklighet o när jag vaknade så visste jag inte vad jag skulle tro.

Gick upp 7 imorse o fixade iordning o dammsög innan jag gick o fixade till fikat. Blev franskbröd, ost, tomat o marmelad till kaffet idag o det blev uppskattat.
Kärleken smsade vid åtta o alltid härligt att höra ifrån dig. Du bad mig höra av mig när tanterna gått.

Vi var bara 6 st idag så det var ganska så lugnt o det var mycket prat o skvaller som alltid :)
Annie stannade kvar en stund när de andra gått o vi pratade bla om J. Hon frågade vad jag tänkte o ville i framtiden o jag svarade så gott jag kunde men det är inte bara mig det beror på.

När hon gått ringde brorsan o sen fixade jag iordning o sen smsade jag till Kärleken o han hörde av sig efter en stund. Mmmm du är så go o så skönt att höra att du mår bättre men som du sa så är det nog bra o lägga sig när du känner att migränen är på G . Du kände att du fått mer energi o det känns bra. Vill inte du ska må dåligt.
Jag var ju tvungen att fråga om det fortfarande stämde det du sa igår o det gjorde det. Ja men jag visste inte om jag drömde det eller inte haha
Jag frågade en sak till o det svaret förvånade mig oxå väldigt. Börjar kännas som det är väldigt nära nu.
Älskar dig hjärtat...

Du skulle på möte o ringer sen igen så fort du kan.

Så jag känner jag måste vila lite nu. Så jag piggnar till lite..

Skriver mer sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0