32..hmmm 42 år idag..



Då är snart denna födelsedagen oxå över o jag är trött i både kropp o själ. Vatt en jättelång dag känns det som.
Vaknade halv 6 o gjorde mig iordning o sen gick jag till bussen som i vanlig ordning var sen :(
När jag satt på bussen fick jag ett sms från Kärleken där han grattade mig o att han saknade mig massor o längtade tills vi hördes. Ett sånt sms kan bara göra en dag bra :)
På jobb var det inte fullt så jobbigt som i torsdags gick lite fortare. Jag fick rosor av Hasse idag *L* o sen  hade han kaffe o hembakade sockerbullar med sig till fikat inte helt fel *L*
Jag fick sluta så jag hann med 12.10 bussen idag skönt. Jag gick o fixade tårta o som ni ser så blev det en lila prinsesstårta vad annars haha träffade mamma o vi var o fixade korvar o sånt till ikväll. Det blev grillat innan tårtan.

När jag kom hem så kom först MajBritt med en fin blombukett o sen kom Annie o av  henne fick jag en kogrytlapp :)
Kärleken ringde sen o det var så mysigt o prata med honom. Känns att du saknat mig o skönt att höra dig säga det oxå. Vi ska försöka träffas i veckan vi har ju lite o diskutera. Men det du sa idag fick mig att inse att det är allvar men vi måste prata igenom allt noga o inte rusa iväg. Fast egentligen är detta allt man vill men bättre o ta det lugnt.
Man kan väl inte få nån bättre födelsedagspresent  än dig *L*
Jag skulle smsa ikväll så fick vi se vad klockan var men troligtvis la du dig tidigt för du var så trött.

Folket kom vid sjutiden o jag fick fler rosor o ett presentkort på en klippning *L* inte alls fel.
Vi käkade o hade jättetrevligt. Ronny lät Lina stanna kvar här ska ha henne tills på ons eller tors. Vi får se.
Klockan 22 gick folket hem. Min gamla kompis Linda smsade några ggr o vi sa att vi får träffas snart. Är två år sen sist. Hon bor på Almgården o vi har vatt vänner sen hon var 16 o nu är hon snart 27. Vi har haft jättekul många ggr o hittat på en massa saker *L* trots åldersskillnaden men det klart jag e ju bara 32 *L*
Kärleken sa idag att jag var den fräschaste 42 åringen han kände :) Tack hjärtat..vad kostade det haha
Han sa oxå att mina ögon kan få alla att smälta*L* 
 
TACK ALLA SOM GRATTAT MIG IDAG BÅDE GENOM SMS, BLOGG, TELE. NI ÄR JÄTTEGOA ALLIHOP :)
Många kramar till er allihop..

Näää nu ska Lina o jag gå o lägga oss...
Sov gott Världen
Sov Gott Älskling
Älskar dig mest av allt..SMACK



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0