8 juni



Det gick inte att sova inatt. Var gång jag blundade så kom alla idiottankar o jag grät flera ggr. Inte alls kul känner mig så orolig i kroppen. Men det var bara o gå upp halv 6 o göra sig iordning inför dagen. Grått o trist idag.
Bussen var i tid idag o det är alltid skönt. Trodde jag skulle få ett sms från Kärleken men där kom inget o det gjorde mig ännu oroligare. Så ingen hit o jobba när man känner sig så men det fick gå. Tjugo i tio kom smset jag väntade på äntligen puhhh han hade tagit välbehövlig sovmorgon, saknade mig o ville jag skulle höra av mig när jag kom hem.
Äntligen kunde jag koppla av :) Vet inte var man får alla dumma idiotsaker ifrån. Hasse hade gjort allt för o få mig på gott humör haha han är för rolig. Flera ggr idag sa han att jag har så kärt ansikte att han tycker om att titta på mig haha  ja se karlar. Men klart kul med komplimanger :)
Vi var färdiga i tid idag o jag tog 10.50 bussen hem. Skönt. Det ösregnade hela vägen. Hallååå var är solen ????
Jag var inne om o handlade snabbt o skyndade mig hem till Lina för o släppa ut henne. Hon hade varit jätteduktig o inte bitit sönder några skor :) Minns när hon bet sönder mina nya pumaballerinaskor :( tur jag köpt dom billigt på Tradera.
Jag satte på fika o sen smsade jag till Kärleken att jag äntligen var hemma.
Dröjde en stund så ringde han.

Att höra hans röst var som ja jag kan inte förklara. Mitt hjärta slog massa volter o jag kände mig varm o jätteglad i kroppen. Skönt när du säger att du blev glad att höra mig att du saknat mig massor precis som jag gjort med dig.
Att du var så rädd att du fördärvat något i helgen. Men hjärtat det är ingen risk att du gjort det o det är knepigt att vi sitter på varsitt håll o är oroliga. Men du sa att så lätt blir jag inte av med dig. Det vill jag inte  heller. DÖR hellre.
Men ditt förslag om att vi ska sluta sitta o oroa oss för en massa tyckte jag lät jättebra :) Bara idiotiskt.
Det var så skönt att höra dig skratta igen o du lät mycket piggare. Du ser Kärlek gör underverk haha
Tyvärr hade du svårt att komma från nån kväll denna veckan men älskling jag finns kvar o jag väntar. Jag är så glad vi träffats så mycket på 2 veckor men som du säger det ska bli så mycket mer *L* o den som väntar på nåt gott ;0)

Du var tvungen att gå på möte men skulle ringa sen igen..LÄNGTAR.
Tack för en mysig stund. Älskar dig.


Jag måste göra iordning inför mitt styrelsemöte ikväll nu. Som jag absolut inte känner för att ha men men. Är man ordförande så är man :)

Skriver mer sen






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0