En helg har gått



Tiden går fort o snart är denna helgen oxå slut. Har inte vatt den allra bästa av helger pga olika orsaker o det känns tråkigt på många sätt.
I fredags ringde Kärleken när han körde hem o det var bra ända till slutet då jag sa nåt fel igen som vanligt. Vet inte varför man är en sån idiot men ibland känns det som jag måste fått sagt saker o ting o då bara kommer det ut. O jag var jätteledsen mot slutet. Han sa iallafall att han skulle ringa senare på kvällen o jag sa ja vi får se om det blir så.
Jag hade skickat ett jättefint sms till honom tidigare på dagen  o berättat hur mycket jag älskar dig o hur mycket du betyder för mig.  Tyvärr råkade du radera bort det innan du fick läst det så jag skickade det igen efter mitt samtal.
Tog inte många minuter förrän jag fick tebax " Du är för go snäckan. Tack ska du ha. Älskar dig massor. Gör ont i hjärtat att höra dig ledsen. Miljoner Kyssar.
Genast kändes det mycket bättre aldrig att han sagt att han älskar mig massor så det värmde gott i mitt hjärta.
Jag svarade inte då utan ville ta det IRL när han ringde. Tacka honom för hans fina sms.

Kvällen gick o det var middag o tvtittande men inget ljud från honom.
La mig vid elvatiden...Mådde jättedåligt :(



Gick upp tidigt som alla lördagar o kollade på Biggest Loser. Tjugo över åtta kom ett sms från Kärleken där han skrev att han blev besviken o ledsen efter samtalet dagen innan. Varför han ska kämpa när jag ger upp hela tiden. Sen skrev han trevlig helg o smack.
Gissa vems tårar som rann o vem som blev jätteledsen o jag skrev ett jättelångt sms vad jag kände osv.
lite innan tolv kom där ett nytt där du bad om ursäkt att det var onödigt det du sagt o att du bara känt dig så värdelös o att du älskar mig.
Men älskade hjärtat du är allt annat än värdelös. Du är det finaste som finns o jag älskar dig så otroligt mycket o det är en ära att bli älskad av dig. Jag är så glad att du finns för mig o jag vill inte förlora dig.

Du skulle på fest sen o du hoppades kunna ringa efter den.

Jag tog det lugnt hela eftermiddagen mådde inte alls bra. Fixade middag sen. Fläskfile idag igen vilken fantasi..NOT..men gott är det. Vi kollade på nya Wallander under tiden. Ganska så bra.
Vid halv tio kom ett sms från dig att det var tjo o tjim på festen o att du saknade mig..mmm härligt.. Ja du behöver ha lite kul verkligen.
Mamma ringde sen o pratade bort en stund o vi bestämde om söndagskvällen. Hon skulle hämta mig vid 16.30.

Vi käkade efterrätt sen ( jaaa det blev marängsviss idag igen haha ) o vi kollade på Vi hade iallafall tur med vädret..igen. Fattar inte det roliga med den var väl en sak man möjligtvis drog lite på smilbandet åt. O det var såklart åt Johan Glantz :)

La mig vid tolvtiden. Skrev ett sms till Kärleken att jag längtar efter honom :)  Sen somnade jag o vaknade av att jag fick ett sms vid halv 2. Då mådde du jättedåligt igen o hade nog samma som innan i veckan. Din stackare..



Kollade på Biggest Loser imorse som vanligt o jag tänkte massor på dig men ville inte smsa om du sov efter nattens jobbiga bravader  :(  Jag käkade frukost sen o jag kollade på lite olika program. Kl 12.40 kom där ett sms från dig där  du skrev att du var verkligen ledsen för igår o att det varit den värsta natten du upplevt. Du skulle bort men lovade att ringa efteråt o att du älskar mig.
Jag svarade att jag var tvungen att åka bort men lovade smsa när jag kom hem igen.

Var en lugn eftermiddag o jag vilade så jag skulle orka med kvällen. Mamma kom som vanligt inte i tid :) men vi hann ändå. Vi skulle till Hörby o gå på ett öppet hus hos en tjej vi känner som blivit församlingspedagog nu o skulle fira det. Så det blev god jordgubbstårta, sång o massa tal.
Tiden gick o jag var tyvärr inte hemma förrän vid nio.
J hade ringt vid halv åtta men han hade pratat in ett jättefint meddelande på mobilen. Du bad om ursäkt för en tråkig helg o för vad du skrivit igår. Att du mådde jättedåligt o var tvungen att lägga dig men när jag kom hem skulle jag smsa så försökte han ringa mig för han ville prata med mig för han saknade mig verkligen. O han sa att han älskade mig att jag aldrig skulle glömma det.

Jag vet att hade Patrik sett mig då hade han sagt så nu är Böl-lisa igång igen. Men det gjorde så ont att höra dig må så dåligt o ändå försöka prata så gott du kunde o få fram de allra vackraste orden. Gud vad jag älskar dig hjärtat.
Jag smsade att du skulle hålla dig hemma o sova o absolut inte gå ut o ringa mig. Vill du ska bli frisk så nu är det du som ringer doktorn imorgon. Hallåååå vi ska ju kämpa tillsammans. Jag vill inte  att du försvinner från mig. Jag står inte ens ut med tanken att vara utan dig.
Så vi får prata imorgon istället o hoppas du mår bättre då.

Nu ska jag sova för nu är jag på övertid igen :) Jobbedags imorgon.

Sov gott Världen o framför allt sov gott min älskling
ÄLSKAR dig  nu o för alltid.

Miljoner Nattikyssar
Din Snäckan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0