Förvirrad...



Allt går runt runt i mitt huvud o jag vet inte längre vad jag ska tro om saker o ting. Hela kvällen har vatt helt i uppror, vet inte vad jag ska göra. Fattar nada men det är kanske inte meningen heller. Jag ska väl inte fundera över saker o ting utan bara ta det som det kommer. Men det kändes inte så bra när jag bara fick ett skratt till svar när jag sa hur förvirrad jag var. Vågar inte fråga fler ggr om den saken jag ville veta. Tror det är lika bra jag låter bli. Det var väl bara i min fantasi det lät bra eller nåt jag vet inte.
Tack iallafall för ditt samtal innan o allt det du sa. Jag vill gärna tro på dina ord men förstå om jag blir orolig.
Men som du sa att vi ska sätta oss ner o prata igenom allt o jag tror oxå att det är det bästa. Sen kan det bara bli bättre :)
Jag Älskar Dig Av hela Mitt hjärta.

Trodde du skulle höra av dig ikväll men inte ett ljud o nu ska jag sova o det gör troligtvis du oxå. Det är jobbdags imorgon plus utflykt med tanterna. Men hade hellre träffat dig o fått ordning på allt o sluppit känna denna oron.

Sov Gott Världen
Sov Gott Älskling
Miljoner Nattikyssar
Din Snäckan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0