Fredag 5 juni




Så då var det fredag igen. Vaknade vid 6-tiden o släppte ut Lina lite sen la jag mig igen o sov tills kl 10. Tror det behövdes annars är det inte ofta det händer numera. Brorsan ringde o pratade en liten stund.
Sen ringde Kärleken. Så skönt att höra dig igen o vi pratade i 50 minuter o idag var vi nog inne på det mesta men det är bra när man kan prata om allt. Men det bästa hade varit om du hade kunnat krypa ner under mitt täcke o legat sidan om istället o pratat. Fast med den dragningskraften du har så prata hmmm :) Man vill pussa o krama dig hela tiden. O då är det inte så lätt o prata haha
O det lät jättebra att jag fick Majmånad *L*
Du var tvungen att gå sen o du skulle ha möte kl 13 så vi får se när du ringer igen. LÄNGTAR...
Hoppas du förstår hur mycket du betyder för mig o att jag aldrig Älskat nån så mycket som jag gör med dig.
Du är/har ALLT. Absolut det finaste som finns. Älskar dig goa hjärtat.




Nu har jag lite vardagliga sysslor som tvätt att ta hand om. Sen blir det vila vila vila så jag mår lite bättre.
O så vänta på ditt samtal :)

Skriver mer sen....

PÖSSSSSSSSSSSSSSSSSSSs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0