Fyyy på mig



Jag vet inte men jag har himla svårt att skingra mina tankar o försöka få ihop nåt bra att skriva på min blogg så det blir inte mycket skrivet tyvärr. Har varit några förvirrande dagar igen o jag vet inte vad jag ska göra åt saken.
Trodde inte jag skulle bli såhär för egentligen så är skriva det bästa sättet för mig att få ut allt som finns i min hjärna o som jag funderar över men nu har det varit total stopp.
Hela helgen har gått o det är söndag idag.
Fredagen var regning som om hela himlen var öppen o jag hatar regn BLÄÄÄÄ
Kärleken ringde på morgonen o vi pratade en bra stund. Han har börjat ringa istället för att smsa när han vet jag är hemma o det är absolut bättre på många sätt :) Man får höra din röst o det blir inte så mycket missförstånd.
Alltid lika härligt att höra att du saknat mig o att du blir glad o höra min röst o jag kan bara hålla med.
Du skulle ringa sen igen..

Jag bestämde mig för att gå o handla o gjorde mig iordning o då kom nästa sak som gjorde att det högg till i magen.
Fick reda på att en viss person ska gifta sig på midsommarafton o visst gjorde det ont men inte lika ont som jag trodde det skulle göra. O det var en klar fördel för ett år sen hade jag blivit helt förstörd men nu vet jag att jag har en annan som bryr sig om mig o som älskar mig o som inte skulle svika mig. Som betyder så mycket mer för mig o jag ska vara glad att jag egentligen slapp den andre. För vilket liv hade jag fått då. Nä jag har det nog bättre utan honom.
Det han gjorde mot mig vill jag inte nån ska behöva gå igenom så. Jag skulle aldrig kunna göra så mot någon.
Så jag säger som så många andra. Han är inte värd mig *L* Så lycka till med allt det är ju bara tredje giftermålet så. Kanske du har hittat rätt denna gången annars tycker jag synd om din nya fru.

Jag handlade o sen smsade jag till Kärleken o käkade lite. Han ringde en stund senare o som vanligt pratade vi bort en jättelång stund. Det har blivit mer o mer prat den sista tiden men jag klagar inte. Är glad för varje sekund med honom. Blir väldigt mycket diskussioner om olika saker o väldigt mycket kärlek.

Eftermiddagen gick fort o jag fixade middag o under tiden smsade jag dig o du skrev att du ringde senare ikväll när du skulle köra o hämta en.
Kollade på tv o det var Talang 2009 o det var final o för en gångs skull var det rätt som vann o inte ännu en av dessa små ungar som sjunger.  Charlie Kaper var verkligen en fantastisk trollkonstnär.

Fick ett sms vid halv tio att tyvärr så kom en viss person hem precis o ville följa med dig o du tyckte det var typiskt o att du saknar mig o älskar mig.
Jag vet inte ..då kändes allt värdelöst igen o jag kunde inte ens svara. Ibland går luften bara ut en o man blir så besviken o ledsen.
Jag vet att det inte är ditt fel att det blir som det blir men det är otroligt jobbigt emellanåt.

Det blev tidigt i säng iallafall o många funderingar innan jag somnade...J jag älskar dig så mycket..


Lördagen var som alla andra lördagar. Tidigt upp o se Biggest Loser. Sen frukost o det var lika regnigt idag suck men vi bestämde oss för att köra några ärenden. O efter det så solade jag en stund. Var jättelänge sen jag solade i solarium så o varmt var det puhhhh. Det var nya rör o det kändes.
När vi kom hem käkade vi jordgubbar o kollade på en film men Kärleken ringde mitt i den men det gjorde inget :)
pratar hellre med honom. Han sa att han gått som en äggsjuk höna hela dagen :) för han ville prata med mig. Mmmm du e för go hjärtat. Vet du om det *L* En sak är säker att sur på dig kan man  inte vara mer än 5 sekunder haha
Tiden bara rann iväg o du sa du skulle ringa senare igen *L*

Jag var trött så jag sov lite middag o sen ringde mamma o pratade bort en stund. Sen gjorde jag middag det blev matjesill o nypotatis, gräslök, ägg, gräddfil, gott grovt röd o ost. Rena midsommarmaten men ack så gott.

Kärleken ringde igen o han började må lite dåligt igen. Jäkla migrän. Tycker så synd om dig att du ska behöva må så.
Vi pratade en bra stund ändå. O vissa saker kändes inte så bra som vi pratade om för som den idiot man är så frågar man såna frågor som man inte vill ha reda på egentligen. Borde lyssna på vad Jonas alltid sa. Fråga inte om det du inte vill ha reda på :)
Han sa han ville ringa sen igen. han skulle bara ta en tablett o vila. 
Jag kollade på tv o kvällen gick fort o vid nio smsade han att han mådde kass o att han blev inne. Han hoppades att jag inte skulle bli ledsen o att han älskar mig.
Men älskade hjärtat Jag blir inte ledsen när jag vet att du mår som du gör. Då vill jag inte att du ska ge dig ut o ringa utan lägga dig o bli bättre istället. Så oroa dig inte för det.

Vi kollade på en film sen men mina tittor ville inte vara uppe så jag blev glad när den slutade haha o kl 23 la jag mig.
Är man pensionär eller vad är man haha
Läste ditt sms igen o tittade på din bild. Släckte o tänkte på dig o somnade gott..



Klockan ringde 20 i 8 som vanligt o det var att stiga upp men idag kändes det lättare för det var SOL *L* härligt.
Kollade på Biggest Loser o sen köpte Johan bullar. Jag fixade frukost o han gjorde iordning sig. Han skulle åka till sin mamma o de skulle gå på loppis i Norra Rörum.

Mamma ringde sen o pratade en stund.

Jag har tvättat tre maskiner tvätt idag o härligt när man kan hänga ut det 

                                                                                                                                               

Jag skulle gå ut o lägga mig lite på solsängen men då ringde kärleken precis. Så glad jag blev. Saknat  honom :)
Men det hördes med en gång att han inte mådde bra. Han sa hörs det. Men herre min gud :) efter 2½ års telefon pratande hör jag väl när du mår dåligt hjärtat. O det gör lika ont var gång. Vi pratade nästan en timme ändå o det var lite tråkigt ämne mitt i men det är nåt vi måste prata om ibland. O det känns skönt när du säger att jag betyder så mycket för dig att du inte kan klara dig utan mig. Tror du inte du betyder mycket för mig då?? du betyder absolut mest av allt. Men jag funderar fortfarande över det vi pratade om igår o du vet vad jag tänker. Ska bli skönt när vi kan sätta oss ner o prata ut om saken istället ordentligt.

Du sa du skulle hem o vila o att du skulle ringa senare idag. Vi får se hur du mår sen o om du orkar att ringa idag.
Visst vill jag prata med dig men din hälsa går före tycker jag.

Solade lite sen men nog kom där moln ivägen hela tiden haha o då blidde det lite kallt Brrrr
Har bara haft en lugn o skön dag...
Ska snart käka lite rester o vänta o se om du ringer.

Skriver mer sen....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0