Godnatt..



Är jobbdags imorgonbitti igen så snart är det dags för sängen. Tänkte bara skriva några rader så jag inte halkar efter hela tiden :) 

Jag var så himla trött så jag sov en timme innan vid sextiden o sen käkade jag lite rester från igår o kollade på tv.
Kärleken smsade att han fortfarande mådde dåligt o låg i sängen så han kunde inte ringa ikväll.
Men vi hade en lång konversation genom sms o de orden du skrev till mig där betydde så himla mycket för mig.
Känns så skönt att vara en viktig del av dig o att du älskar mig o inte vill leva utan mig. Det värmer mitt hjärta så otroligt mycket o jag bara håller med. Du är en viktig del av mig oxå o jag kan inte leva utan dig. Jag vill inte göra det o vi måste kämpa igenom allt detta nu även om vi vet att det kan bli en jättejobbig tid för oss bägge. Men kärleken övervinner allt sägs det o jag hoppas den ska göra det i detta oxå. Men först har vi en stor sak som ska hända o den är inte lätt att göra men är ett måste för att allt ska funka. Men det svider svider svider i mitt hjärta.

Men J jag älskar dig så mycket o jag vill inget hellre än att det blir som vi vill med allt. Även om vi får offra en väldigt fin sak.

Nu ska jag gå o lägga mig o hoppas vi ses i drömmen. Längtar efter dig...efter din varma goa famn o dina underbart goa kyssar.

Godnatt Världen
Godnatt Älskling
TACK FÖR ATT DU FINNS!

Miljoner nattikyssar

Din Snäckan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0