I L U




Ett stilla regn i natten
Min tanke ren o klar
I tusen änglatårar
Min längtans alla svar

I varje litet andetag
Du är med allt du är

Det fanns igår en okänd värld för mig
Men du har fått mig att förstå
Att något hänt sen jag kom nära dig
Kanske anar jag ändå

En okänd värld och vet att allt som sker
Rör mina sinnen här och nu
Och bortom allt jag känner allt jag ser
Finns en värld och den är du

Du som gör mig hel
Du som läker mina sår
som tröstar när jag gråter
och smeker bort en tår
All oändlighet
Är inte nog för mig
Längre lever kärleken till dig

För alltid är du min värld....




TACK FÖR ATT DU KOMMIT IN I MITT LIV..ATT DU GÖR MIN GRÅA DAG TILL GULD..DITT SKRATT SMÄLTER MITT HJÄRTA OCH DIN RÖST GÖR MIG VARM..
TACK FÖR ATT JAG FÅR VARA DIN..DU BETYDER ALLT FÖR MIG..
ÄLSKAR DIG BARA MER O MER...
MILJONER KYSSAR
DIN SNÄCKAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0