Måndag o ny månad igen



Ja nu är det den första juni o sommaren har verkligen börjat för puhhhhh vad varmt det är.
Jag sov knappt på hela natten o var trött när det var dags o stiga upp för att göra iordning sig för att åka o jobba men efter en dusch så vaknade man till.
Bussen kom i tid idag o när jag satt på bussen så kom där ett gulligt sms från Kärleken o så var den dagen räddad :)
Han skrev att jag är för go o att han älskar mig o önskade mig en bra dag på jobb o såklart miljoner kyssar :)

Jobbet gick jättefort idag o det var en massa prat som alltid o när det var slut så ringde Jonas precis så jag hade sällskap i telefonen till stationen. Alltid kul o prata med dig vännen o skönt att du mår lite bättre nu. Hoppas du ska slippa o få ont i ryggen på länge.

Jag snabbade mig hem sen o klädde av mig för man var helt svettig o det var BARA 32 grader i trädgården puhhhh
Jag försökte o ligga där ute en stund men på den halvtimmen jag låg där så duschade jag av mig 3 ggr så det var inte alls skönt att vara där ute. Skönare vara inne i det svala.
Kärleken ringde vid tvåtiden o vi pratade länge o det var såå mysigt. Du är underbar. Du skulle åka med en kollega hem men du bad mig smsa ikväll när jag var hemma från kören så du kunde ringa.

Sen kollade jag lite inför vår resa :) ska bli jättekul. LÄNGTAR.

Gick iväg till kören vid 18.30 o idag var Ingrid där så nu var det som vanligt. Vi gick igenom 4 sånger till lördag o efter det bjöd hon på smörgåstårta för att det var sista gången vi hade körövning. Det var en jättegod silltårta hon hade gjort..ja tre st o vi var inte så många igår så det blev en hel över.

Jag var hemma vid halv nio igen o jag smsade till J att jag var hemma o efter en stund ringde han. Mmmm alltid lika härligt o höra din röst o alltid lika härligt att höra att du blir glad av mig. Det blir jag av dig oxå. Du är det bästa i mitt liv.
Vi kunde inte prata så länge för du hade barnjour :) men du sa du skulle smsa innan du la huvudet på kudden.
Men när jag la mig vid halv elva var där inget sms :( 

Natten var lika jobbig som alltid o jag fick inte sovit så mycket. Tråkigt när det är så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0